birbirimizin olalı(m)

4.5K 353 237
                                    

Kalçamı hafifçe havalandırdığımda ve erkekliklerimiz birbirine dokunduğunda ise "Yapma," diye inledi boynuma doğru. "Yoksa kendimi tutamam."

"Tutma o zaman." bacaklarımı onun beline sardım. "Bu gece birbirimizin olalım."

Boynuma yasladığı başını kaldırarak gözlerini gözlerime diktiğinde muhtemelen rüyada olup olmadığını sorguluyordu çünkü yüzünde şaşkın- biraz aptalca bir ifade vardı ve uzun süredir bu an ben tarafından ertelendiği için duyduklarına inanamıyor olması fazlasıyla doğaldı.

"Emin misin?" diye sordu kolları üzerinde yükseldiğinde bacaklarım beline sarılı olduğu için kalçam da onunla birlikte hafifçe yataktan havalanmıştı. "Ben- korktuğunu sanıyordum - bu yüzden bekliyor-"

"Taehyung," diyerek lafını kestim ve yanağına avucumu yaslayarak küçük ama etkili bir öpücüğün içine çektim onu, alt dudağını dudaklarım arasında ezdim, dilimle hafifçe ıslattım ve geri çekildim. Gözlerim gözlerindeydi ve bakışları... Kararmıştı. "Fikrimi değiştirmeden önce üstünü çıkarırsan iyi olacak."

Beline sardığım bacaklarımı gevşettiğimde derin bir nefes alarak başını salladı ve dizleri üzerinde doğrularak pijama takımının üstünü sırt kısmından çekiştirerek çıkardıktan sonra yere fırlattı. Fazla agresif bir hareket olduğu için irkilmeme o an için engel olamamıştım ve o da bunu fark edip tekrardan üzerinme eğildiğinde dağılmış kahve tutamları benimkilere karıştı, dudakları minik bir tebessümle gerildi.

Sonra tekrardan öptü beni. Bir elini yanağıma yaslarken, diğer elini ensemin arkasından geçirdi ve beni de olduğum yerde doğrulttuğunda, dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırarak pijama takımımın eteklerinden tutup üzerimden hızlı bir şekilde çekip çıkardı. Yatağa tekrar uzandım, o da benim üzerime uzandı fakat bu sefer öpmek için uzandığı yer dudaklarım değil, boynumdu. Önce burnunu dolaştırıp derin bir nefes çektiği yere sıcak dudaklarını bastırdı, başımı geriye atarak ona daha çok alan sağladığımda, adem elmamı ağzının içine aldı ve emdi. Islak ve sesli bir şekilde. Gözlerimi yumdum.

Temaslarını biraz daha aşağıya ilerletti ve köprücük kemiğim boyunca dilinin ucunu sürüdü, aşağılara indi, göğsümün ortasını öptü. Bir eliyle meme ucumu tuttuğunda, diğer meme ucumu diliyle ıslattı, sonra hafifçe üflediğinde, titreyerek gözlerimi açtım ve ona baktım; baygın bakışlarla göğüs ucumu oldukça erotik bir şekilde emen adama. Gülümsedi ve "Daha önce izledim," diyerek göğüs ucumu dişledi. "Nasıl yapıldığını biliyorum."

Delirmek üzereydim, hatta bırakın, delirdim. Beni delirtti. Başım tekrar yastığa düştüğünde, elinin altında olan göğsüm hızlı soluklarım yüzünden inip kalkıyordu. Dokunmaya devam ediyordu, öpmeye, diliyle ıslatmaya, emmeye ve ısırmaya; karnım ağrıyordu, bacaklarımın titrediğine yemin bile edebilirim.

Karnıma indi bu sefer, küçük öpücükler bıraktığı noktalardan ilerleyerek pijama altımın uçlarına ince parmaklarını doladı ve gözlerini, nefes nefese kendisini izleyen bana çevirdi izin almak ister gibi. Dilim ağzımın içinde konuşmak için hareketlemeyecek kadar uyuşmuştu, bu yüzden kalçamı hafifçe havalandırarak onu cevaplandırdığımda, pijamayı bacaklarımdan çekip çıkardı. Şimdi sadece iç çamaşırımlaydım ve lanet olası bir şekilde utandığım için yüzüm dahil tüm bedenim yanıyordu, alev alevdim ve gözlerimi kolumla örterek yastığa bir kez daha yaslandığımda, Taehyung odada yankılanacak kadar inlememe neden olan bir hareket yaptı. İç çamaşırımı indirerek beni ağzına aldı.

Olduğum yerde yükselerek saçlarına tutundum bu sefer, "Taehyung." diye inledim bir kez daha, başını her indirip kaldırdığında, daha sesli, daha nefesli, daha tutkulu; Taehyung, Taehyung, Taehyung, Taehyung...

üstünü çıkar √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin