Gecenin karanlık vakitlerin de şarkılar daha bir anlamlı çaylar daha bir demli anılar daha bir taze olur. Hatırlamak istemediğin ne kadar anı varsa hepsi aklına gelir bunlar yetmezmiş gibi birde unutmak istemediklerin eklenir bunların üzerine o kocaman bilmem kaç km dünya dar gelir insana. Odadaki karanlık anlam kazanır günün yorgunluğu yetmezmiş gibi bunlar insanı paramparça eder her anı seni sen yapan bir hücre gibidir artık. Neden diğerleri gibi umursamaz olamıyorum dediğin oldu mu hiç ? Ya da onlar bunu nasıl yapıyor ? Cevap aslında basitti ve benim bunu bulmam uzun zaman aldı . İyi insanlar umursamaz olamıyor birşeyleri arkasında eksik bırakmıyor tamamlama çabaları yeterli gelmez çünkü her çaba bizden bir parça Daha götürür . Genellikle böyle olmaz mı zaten . Hiç mutluluktan aglamadim dediğin oldu mu ? Benim oldu ve çok iğrenç bir histi. Sanki biri gelip senden bütün yaşam enerjinizi alıyor gibiydi ya da damarlarından bütün kanını son damlasina kadar çekiyorlar gibiydi. Ama ölmüyorsun . Ve hayat hala devam ediyor . Sen bittim diyorsun ve dünyanın ücra bir köşesinde bir yerde hala gülen insanlar var ve herseye rağmen yaşayanlar. Şairin dediği gibi takvim herkes için ilerler ama zaman herkes için aynı geçmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatacaklarım var !
RandomSadece benim hayata bakış açım . Herkes hayata farklı açılardan bakar senin doğru bildiğin bir başkasının en büyük yanlışı olabilir.