Hayatımdan giden insanlar her zaman iyiligimi yüzüme vurdular. Sen çok iyi birisin ve ben kötü biriyim repligini ezberlemiştim artık . Iyi olmaktan vazgeçip kötü olmaya karar verdim ve bunu bir çok kişi gibi bende yapmaya kalktım.
Sonra istesem de kötü olmadığımı farkettim . Ya onlar bunu nasıl yapıyordu ? Hiç bir zaman anlayamadım. Ve ben bunu elime yüzüme bulastirdim.
Insanları isteyerek kırdığımda vicdan denen illet rahat bırakmadı. Hayatım kaybedişlerden ibaret gibiydi ve kazandığım tek şey iyilik !
Oysa insanlar hep iyi olmak için uğraşırken neden iyi insanların sevilmedigini anlayamadım . Her yaş insana birşeyler katar ve insanların neden kötü olduğunu neden bu kadar umursamaz olduğunu kendi çapımda anlam veriyordum artık.
Iyi insanlar kimse kırılmasın diye uğraşırken diğerleri için bu pek önemli birşey değilmiş . Ve ne zaman bir insan seni eskisi gibi kullanamıyorsa bu durumda duyacağınız ilk söz sen değiştin oluyor. Bu hayatta kimsenin ama kimsenin sizi kullanmasına izin vermeyin . Bu kişi en sevdiğiniz insan bile olsa. Çünkü herkesin hayat ölçüsü farklı ve senin hayatında senin oyun planın geçerli bunun kimsenin bozmasına izin verme .
Senin hayatında başrol sensin sen olursan çok şey olur figüranlar her zaman değişir ama sen asla hayallerinden değerlerinden vazgeçme ! Iste o zaman kazanan sen olursun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatacaklarım var !
बेतरतीबSadece benim hayata bakış açım . Herkes hayata farklı açılardan bakar senin doğru bildiğin bir başkasının en büyük yanlışı olabilir.