Gecmis mi gecmemis mi henuz

78 6 1
                                    

Gecmis eger hala gecmemisse can acitir arkadas . Eger bir insan surekli gecmisini hatirlayip surekli canini acitmayi seviyorsa o insan bugununden mutlu degildir. Aradigi kisi bu gununde yoktur cunku. Hangimiz cok sevmedik sanki . Kimler icin oluyorduk daha gecen yil bir dusunsene . Hani su senden ayrilirsam olurumler felan . Nerde o zaman ki deli cesareti nerede o kanimizin deli oldugu zamanlar. Bosu bosuna soylenmemis insan birine gec kalir ve bir daha kimse icin acele etmez . Gidene gec kaldigimiz icin gelen cnde caba gostermiyoruz iste . Hangimiz dusunsene hangimiz deli gibi severken gidecegini dusunerek moralimizi bozmadik ki bencil yerine sencil olduk sirf o mutlu olsun diye ya sonra ... sonrasi bilindik son iste her ask bi gun biter ve herkes gider . Gitmez dedigin kac kisi yaninda ya kac kisi ? Yutkuna yutkuna kimler icin dokuldu o degerli inci gibi goz yaslari . Suan tam da suan sen bu satirlari okurken o bilmem kacinci uykusunda hangi pembe koskte gezip hangi kucakta aradigi hangi su meshur huzuru ariyor ?

Cok sevince gider kelimesi dogru fakat asil anlam surada eger karsinda ki kisi seni sevmiyorsa amaci vakit gecirmekse olsa da olmasa da olur modundaysa ve sen ugrasiyosan bu batar iste ayrilmak icin bahane cok . Seven adamin bagirmsi bile hosuna giderken sevilmeyen adamin o esi benzeri sozlerinden bi yol olmaz. Bu yuzden ayrilik basittir . Bir taraf icin diger taraf takmadigi icin kurtuldum havasindadir. Bu yuzden insanin gecmisinde kim varsa bugununde ki hayatina alacagi kisiyi etkiler . Ve sunu asla unutma bir insanin hayatina kimse hemde hic kimse bosu bosuna girmez. Ya alacagi bir ders vardir ya da senin ondan bir gorecegin.

Anlatacaklarım var !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin