Eva
Podignem se na noge i bacam štikle jer će one samo da mi smetaju i trčim koliko me noge nose. Nema ga u sali, znači da je otišao !!! Uđem neprimjetno za stol jer svi ostali plešu i nađem mobitel i novčanik sa ključevima od auta. Idem za njim , želim ga !! Volim ga!!! Na parkingu ne primjetim njegov auto i idem za njim u stan moleći Boga da je u njemu. Pokušavam da ga pozovem , ali uzalud ugašen je. Stižem pred zgradu i ostavim auto na zabranjeno mjesto, ali to nije bitno. Dođem pred stan i pokucam , ali nema odgovora. Kucam i dalje i u nekom bunilu mi naumpadne da imam ključ u đepu od novčanika nadajući se da nije promijenio bravu. Stavljam ključ i otključam vrata i miris doma je tu. Ovo je moj dom ! Mrak je i on izgleda nije unutra. Ljubomora me raskida i nadam se da nije otišao tamo gdje je rekao !!! Sjednem u dnevni boravak i vidim da će ovo biti duga noć čekajući Emira!!
Uđem u sobu i otvaram ormar i iznenadim se kad vidim da je sve moje na mjestu. Istuširam se i napravim sebi kafu! Treba mi bistra glava!! Nakon dva sata čujem ključ i ustanem da vidim njega koji je još uvijek okrenut leđima i zaključava vrata!!!
"Emir!"
Ukoči se i okrene se ne vjerujući da sam to ja obučena u piđamu koju on najviše voli. Ovo je više sexy veš nego piđama!
"Šta radiš tu?"
"Emir!! Ja te volim i želim !!! Želim tebe da mi budeš muž , otac moje djece! Želim te u dobru i zlu! Ono do kraja života!"
Spusti glavu i tek primjetim i da je polupijan!
"Jebote pa koliko smo mi naopaki! Jesil ti to mene upravo zaprosila?"
Ima nade Eva imaaa!
"Nazovi kako hoćeš !"
Priđe mi i ne mogu ni po čemu da skontam da li je uredu ili ne što sam tu! Lice mu ništa ne odaje!
"Ukoliko to sve želiš ...
Odmah mašem glavom i potvrđujem da želim šta god je!!!
" ...doseliti ćeš se u Sarajevo tj ovdje ...
Pa ćeš onda prestati da budeš glavna jer u vezi nema glavnog...."Stoji do mene i ne osjetim ženski parfem.
"...ja i ti smo glavni ...! Želim te prokleta bila !!!!"
Hvata me za struk dok se propinjem na prste i ljubim ga da mi pamet stane . Toplota njegovog jezika sad putuje mojim vratom do ključne kosti i diže me tako da sam sad na šanku ,a on između mojih nogu. Zadiže mi piđamu i hvata moju bradavicu zubima da vrisnem i izvijam tijelo dok prstima obrađuje moju vlažnost.. Samo on to i može ovako da radi , da me digne i spusti. Da vlada mojim karakterom. Ubaci jedan pa drugi prst dirajući onaj nerv koji prijeti da me pokida i tako jako me jebe prstima i ljubi moje usne da mislim da osjetim i krv u ustima.
"Aaaaahhh Emir želim te u sebi!!!"
"Želim i ja , ali strpljenja.... Ne žurimo nigdje!!"
"Dušo treba mi to...!!!"
Ponovo me ljubi vadi prste iz mene i njegov jezik prelazi na moje usmine i ribicu koja toliko cijedi , a on kupi jezikom sokove gledajući me u oči . Pravim sebi oslonac stavljajući prste u njegovu kosu dok me on tako obrađuje jezikom da mi se i nesvijesti... Moji nervi prijete da izgore od intenziteta i blizu sam jako ....
"Pusti se Bellaa!"
"Emiiiiirrr aaah te amo te amo amore mio!"
Držeći me preko leđa jer gubim ravnotežu osjetim svoj okus u ustima i kakav afrodizijak dok me njegov kurac miluje i razmazuje sokove!!
ESTÁS LEYENDO
Put do tvog srca ###4 .DIO SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"
RomanceEmir Kapo je 29-godišnji inžinjer šumarstva. Odrastao je u bogatoj porodici ,ali težak karakter i nesuglasice s ocem dovele su ga da radi u firmi jednog od najboljih prijatelja. Emir ne vjeruje u ljubav niti u veze, ali jedna djevojka mu se stalno v...