IN THE AFTERNOON THE DAY JUNGKOOK LEFT AND OF COURSE THAT MEAN WE WERE BACK IN TIME .
Tady mate vysvětlení , že jsme se po minulé kapitole zkrátka ještě vrátili v čase do odpoledních hodin no tak já vás už dále nebudu napínat a konečně si přečtěte to na co čekáte a to další kapitolu .
TAEHYUNG
To si snad děláš srandu . Vyjedu stylem , že se i vzteky zvednu ze židle . Hned poté si však zpátky sedám a snažím se uklidnit .Přeci firmu nemůžeš napsat na Jimina to nejde vždyť moc dobře víš jakej je a jako na to aby nám rozfofroval i všechen náš majetek a všechny peníze se já fakt dívat nehodlám takže se nic přepisovat nebude . Řeknu otci s velkou nasraností v hlase , div tam na něj nezačnu řvát .
Jen aby jste chápali tak za mnou dnes otec přišel s tím , že chce firmu dát mému "milovanému " bratrovi , Jiminovi , kterého já už několik let nemůžu vystát a ne jen proto , že je stejně jako já gay , ale on o mě naštěstí ještě nemá ani tušení ,protože to neví ještě ani rodiče tak nevím proč by zrovna on to měl vědět jako první když se ke mě chová jako ke kusu hadru , kterýmu možná slovo city nic neříká .
Aspoň to si o mě oni všichni myslí , že jsem bezcitný ale jak oni ke mě tak já k nim a to se nikdy nezmění i kdyby mě tu měli nosit na rukou a klanět se mi tak je nikdy nezačnu mít rád a kdybych je a jejich peníze nepotřeboval tak už mě tu nikdo z nich ani nezahlédne .
Vím říkal jsem , že mi vedení firmy vadí, ale podle mě je stokrát lepší dělat práci , která tě nebaví než se cely dny jen válet sám ve svým bytě s bodyguardemza za zadkem a ještě ke všemu přihlížet na to jak můj bratr pomalu rozfofrovává všechno co naše rodina za několik generací vyybudovala ? No to děkuju pěkně , ake nechci a právě proto musí zůstat firma tak jak je abych dokázal to , že až budu mít jednou syna tak abych mu ji předal a on pokračoval v její činnosti . Tak jak se u nás dědí už několik desítek let a to by se nestalo kdyby ji měl Jimin , protože on nikdy něco jako rodina mít nebude , a proto tomu musím zabránit , ale bojím se , že i tak už je to prohraný , ale já se nevzdám
A to ani ještě nemluvím o tom jak je Jimin naivní , když si myslí to , že když si ho nabrnkne největší štětka mezi všema gayema v Soulu tak , že se do něj on jmenovitě pan Min Yoongi , kterýho jsem za dobu co ho Jimin opečovává potkal několikrát s nějakým debilem na ulici snad miluje já si upřímně myslím , že ho má zkrátka jen na to aby z něho tahal prachy a spal s nim 24/7 což se divím , že Jimina baví , ale když to tak chce tak ať si to pěkně vyžere já nemám za potřebí mu nějak pomáhat je to jeho věc a on si to vybral tak nechápu proč bych se do toho měl motat a řešit to .
Je mi vlastně lhostejný co kde s kým a za kolik děla , protože až něco chytne tak mu nebudu podávat kapesníčky , protože jsem to s nim už několikrát řešil ale on neposlouchal tak ať si následky užije a věřte oni přijdou .
No myslím , že se asi budu muset jít projít , řeknu otci hodinu po tom co ho prěmlouván aby si to rozmyslel , ale znáte to s nim je to prostě jako do dubu jakmile něco řekne tak to prostě platí a přes to už jaksi nejede vlak .
Dělej si co chceš , ale pak se nediv až pomalu a jistě budeme přicházet o všechno .
To byla poslední věta , kterou jsem mu řekl predtim než jsem opistil svou kancelář a vydal se ven do ulic Seoulu , protože jsem se fakt potřeboval provětrat a nějak to vztřebat i když to podle mě i tak nedokážu .
ČTEŠ
50 SHADES OF TAEKOOK
FanfictionNeměl jsem v plánu být s nim nadále v kontaktu , ale prostě jsme ho potřeboval bylo nutné ho mít znovu u sebe, a proto jsem udělal něco, co nikdy předtim ... Příběh vypráví o 17 letém Jungkookovi , který žije se svým otcem a svou nevlastní matko...