ME AND MY BAD JOB

137 11 0
                                    

TAEHYUNG
Stokrát už jsem mu říkal , že mě tahle práce nebaví ale on mě furt neposlouchá . Už si ani nepamatuji kdy naposledy udělal nějaké rozhodnutí při kterém by nemyslel pouze na sebe . Řeknu vám jedno kdyby to nebyl můj otec a nešlo by tady o to , že mi dal za úkol se starat o všechen náš majetek tak tu ani už nejsem . Dříve jsem si myslel , že mi naši firmu svěřil protože ve mě věří a myslel jsem si , že určitě i něco dokážu , ale to mě přešlo hned po par dnech kdy jsem zjistil ,že mi ji můj otec jménem Kim Namjoon svěřil jen proto ,aby měl on sám volno pro sebe a mou matku neboli paní Kim Seokjina pokrytec jeden fakt mě svým rozhodnutím naštval ,ale teď už ho nezměnim jakmile on něco řekne tak přes to zkrátka nejede vlak a už mě to slušně začíná vytáčet , ale abych si tady furt jen nestěžoval tak se vám asi nejdřív trošku představím .
Jmenuji se Kim Taehyung a je mi 24 let a jsem jeden z nejslavnějších a nejbohatších lidí v Jižní Koreji  , protože jsem zkrátka vlastníkem úspěšné firmy ,která na trh  dodává pepřové spreje a věci na ochranu a to si nedokážete představit kolik toho lidé kupují . Nejhorší na tom však je to , že já ani o bohatství ani o slávu nestojím . Chci zkrátka jen obyčejný život a ne bodyguardy na každém rohu a to moji rodiče ještě ani nemají tušení o tom , že jsem stejně jako oni gay a zatím jim to ani nějak nemám za potřebí zdělovat i když by to možná přijali,  kort když jsou oni logicky také gayové ale zatím mi to přijde zbytečné a nevhodné,  protože mě prostě adoptovali do jedné z nejváženějších  rodin v Koreji a potom co bych jim to řekl by mě asi už zavrhly a o to prostě nestojím i když si o otci zvláště když má světlé momenty občas říkám , že  to přijme a bude s tím v pohodě , ale pak si to vždy rozmyslím. Myslím  ,že jim to já osobně asi nikdy neřeknu prostě se na to zkrátka a jednoduše ještě necítím .

Momentálně sedím ve svém křesle v pracovně a čekám až přijde můj už jmenovaný otec ,který mi chce něco velmi důležitého říct jsem z toho i celkem nervózní ,protože nevím co mě čeká a nikdy mě tyto schůzky s ním moc nebavili ,  protože vždy potřebuje něco ohledně firmy a mě nudí to poslouchat jako kdyby si myslel , že na to nemám mozek tak mě zajímá co zase bude chtít . Tentokrát se mnou však řešil úplně opačnou věc než nějakou novou zakázku či objednávku .....

50 SHADES OF TAEKOOK Kde žijí příběhy. Začni objevovat