JUNGKOOK
Sedím takhle ve svém pokoji a fascinováně sleduji jak venku sněží ano přeci jen jsem v Koreji kde sněží docela často a taky je tu často zima , ale vždy mě sníh fascinoval takže ho pozoruji s obrovským nadšením v očích . Myslím ,že bych se vám mohl pomalu představit. Jmenuji se Jeon Jungkook je mi 17 a jsem zkrátka obyčejný kluk který žije se svým otcem ke kterému chovám obrovskou nenávist a se svou nevlastní "matkou " o které radši nebudu moc mluvit , protože potom bych se už nemusel udržet v klidu .Najednou mě z přemýšlení vyruší asi ta podle mě nejhorší osoba na celý naší planetě a ano myslím tím moji nevlastní "matku" ,kterou si můj otec vzal měsíc potom co moje máma zemřela . Někdy si říkám jestli ji měl aspoň trochu rád , když ani nebyl schopnej se alespoň jednou zachovat jako chlap a nepřivést si hned novou ženskou . Nesnáším ho za to co provedl a taky za to , že chce aby jsme spolu žili jako šťastná rodinka , ale to já nestrpím s tím ať nepočítá . Nejsem žádná opička abych někde hrál divadýlko jak jsem šťastnej a taky mu dávám najevo , že mi tu přítomnost té osoby , která se jmenuje Sienna je velmi nepříjemná a už jen doufám ,že se s ní brzy rozvede a já už nikdy nebudu muset vidět její ksicht .
Nakonec v sobě však všechnu nasranost potlačím a pomalu se zvednu a vydám se za hlasem té rašple , které bych podle otce měl říkat stejně jako dříve mé milované mamince , ale já ji takhle rozhodně nikdy neřeknu o tom muže leda tak snít , protože ona je zkrátka člověk ,kterého existence je naprosto zbytečná . Kdyby jsem měl kam jít tak už tu dávno nejsem ,ale já nemám kam jít takže to tu s těma dvouma kteří mi jsou naprosto lhostejní musím nějak přežít . Zajímalo by mě co mi zase budou chtít tak důležitého říct ?...
ČTEŠ
50 SHADES OF TAEKOOK
FanficNeměl jsem v plánu být s nim nadále v kontaktu , ale prostě jsme ho potřeboval bylo nutné ho mít znovu u sebe, a proto jsem udělal něco, co nikdy předtim ... Příběh vypráví o 17 letém Jungkookovi , který žije se svým otcem a svou nevlastní matko...