💜END💜

346 55 51
                                    

هەموو ڕوونکردنەوەیەک و ڕاستیەکان😵👇

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ئەم ساڵ کە ساڵی 1994 ە و تەمەنم 34 ساڵە و هاتمەوە ئەورووپا لە #ئینگلتەڕا نیشتەجێ بووم .

پاشان لە زستانی 1995 هاتمەوە ئەم شارۆچکەیە .

تا بزانم چی گۆڕاوە سەرەتا چوومە گۆستانەکە و سەیری ناوی یەک بە یەک قوربانیەکانم کرد هەمووی تێدا بوو تەنانەت گۆڕی دایکم و باووکمیشی تێدابوو تەنیا ناوی #Avdro نەبێت چونکە لاشەکەی هەر لە ماڵی ئیمە لە ژێر زەمینەکە ماوە .

ڕۆشتم و ڕۆشتم پرسیاری بەرێز #Fred م کرد ناونیشانی ماڵە کۆنەکەی ئێمەی دامێ سەیرم پێهات چووم لە دەرگام دا ئەوکات 4/1/1995 بوو کچێک هات و دەرگای کردووە

گوتی : فەرموو بەڕێز

گوتم : خاتوون من بۆ ماڵی بەڕێز #Fred_belz دەگەرێم

گوتی : چی کارێکت بەوە دەفتەرێک و قەلەمێک و باجێ ساختەم لابوو گوتم ڕۆژنامە نوسم خانم تکایە دەتوانم چاوم پێی بکەوێت

گوتی : بە دڵنیایەوە فەرموو

چوومە ژوورەوە بەڕێز #Fred توانای هەستانەوەی نەمابوو بە تەواوەتی پیر بووبوو سڵاو لێکرد و دانیشتم پێکەوە کەمێ احوال پرسینمان کرد نەمی ناسیوە

گوتم : گەورەم من هاتووم هەندێ پرسیاری ڕووداوەکانی ساڵی 1976 لێکەم .

چاوی پڕئاو بوو گریا گوتی : ئای چ ساڵنێک بوو بە داخەوە خۆشەویسترین هاوڕێم لە دەسدا بڵێ کوڕم دەربارەی چ ڕووداوێک قسە دەکەیت .

گوتم : گەورەم دەربارەی #Ranky گوتی بەڵێ بەڵێ گەنجە سەر شێتەکە دەڵێی بە داخەوە لە تەمەنێکی بچووکە بە هۆی مردنی براکەیەوە تووشی نەخۆشی دەروونی بوو .

کۆتا جار بیرمە لای بنکەی پۆلیسەکە بوو ماڵئاوایم لێ کرد .
لە ڕێگای خۆمەبووم بڕۆم بۆ ئەمەریکا .

گوتم : دوواتر چی گەورەم گوتی لە نێو کەشتیەکەیە بووم پەیوەندی کرا بە کەشتیەکەوە کە دەبێ من بگەڕێمەوە بە پەلە گەڕامەوە باووکی بکوژەکە .

گوتم : #Ranky ?

گوتی : بەڵێ بەڵێ ئەو باووکی بۆی باسکردم لاشەی گەنجێک لە سەر جادەکە کەوتووە وابزانم ناوی #Juzif بوو بە درندانە کوژراوەو لاشەی #Sonya ش بە دارێکی بەردەم ماڵی خۆیانە بە بێرەحمانە هەڵواسراوە زۆر بێرەحمانە و بە بێ جل و بەرگ هەرگیر باوورم ناکرد #Ranky کارێکی وا بکات هەرگیز .

ℬ𝓊𝓈 ℴ𝒻 𝓂𝓎 𝓈𝒸𝒽ℴℴ𝓁/پاسی قوتابخانەڪەمWhere stories live. Discover now