Yağmurlu bir hava da yapacağım tek şey camın kenarına oturup yağmuru seyretmek oluyor.
Yağmurlu havalarda çok sıkılıyorum.çünkü bahçeye çıkıp bisikletimi süremiyorum.
Ben yağmuru seyrederken Gonca abla içeri girdi. Kendisin bizim evin hizmetli sidir Gonca ablayı çok seviyorum boş zamanlarında benimle oyunlar oynuyor birlikte kek yapıyoruz çok eğlenceli bir insan.
Gonca abla bana kurabiye getirmiş hemde en sevdiğim çikolatalı ayrıca birde portakal suyu
-Pelinciğim hadi gel bak sana ne getirdim dedi ve tepsiyi masamın üstüne koydu.
-Gonca abla annem ve babam nerede benimle oyun oynayacaklardı dedim.
-Annen ve babanın işi var ama sana akşam kitap okumaya gelecekler dedi.
Çok sevindim çünkü annem ve babam benimle çok vakit harcayamıyorlar.Çünkü onların çok işi var.
Annen ve babamı şirketi var babam ev sektöründe annemde makyaj malzemeleri falan.
Ama ben daha 8 yaşındayım anne ve babamın yanımda olmasını istiyorum her çocuk gibi.
Babam ve annem her şeyi para sanıyorlar doğum gününde bile yanıma gelmiyorlar pastayı Gonca abla yapıyor.
Evi Naci teyze ile Mehmet abi süslüyor. Ve onlarla birlikte kutluyoruz.
Annem ve babam sadece akşam ben yataktayken yanıma gelip doğum günü hediyelerimi veriyorlar.
Ama benim ne sevdiklerimi bile bilmiyorlar insan kızının ne sevdiğini bilmez mi?
Babam bana her zaman büyük pelüş oyuncaklardan alıyor.
Annem ise bana her zaman bir kutu barbie alıyor. Odam barbie dolu.
Okulda veli toplantısına bile zor geliyorlar.
HATTA
bir gün babam benim adımı karıştırmıştı bana
-Elif kızım babanı özledin mi demişti.
Bende sinirlenip odama çıkmıştım.
Şimdi düşünüyorum da benim oda dolusu oyuncaklarım var eve gelen özel hocalarım var her işimi gören abla abilerim var ( Gonca abla,Naci teyze,Mehmet abi) ama bir tek şeyim yok
Anne ve babamın sevgisi yok
DEVAM EDECEK....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT PARAYLA MI SATIN ALINIR ?
General FictionHer şey para değildir bizim en büyük servetimiz ailemizdir