Uwaga rozdział zawiera sceny erotyczne.
***
Harry chwyta mnie za ręce. Przyciąga do siebie. Zaczyna gładzić mój policzek.
Podnosi mnie ja z obawy ze spadnę chwytam sie za szyję i ogrzam nogami.
Idzie ze mną w kierunku łóżka harry składa mi namiętny pocałunek w usta. Jestem totalnie zaskoczona nie wiem co mam robić. Mam na sobie tylko koszule nocna i stringi.
Harry kładzie mnie delikatnie na łóżko.
Chłopka szybko ściąga swoją koszulkę i jest na demna. Na nogi po obu stronach moich ud. Jestem lekko przerażona. Nie wiem co się dzieje.
Harry się nachyla nad moim uchem i mówi
-chce ci zrobić przyjemność skarbie.
-co.. Jak.. - jąkam się
-spokojnie nie dojdzie do stosunku. - na te słowa sie troszkę uspokajam. Harry przygryza mi ucho. Nagle całuję mnie w usta a ja oddaje pocałunek. Nie wiem co się ze mną dziej czy ja się zakochałam??? W Harrym stylesie?? Nie.... Tak... No może tak odrobinkę. Harry schodzi z pocałunkami coraz niżej całuję moja szyję delikatnie zasysając niektóre miejsca robiąc przy tym malinki.
Gdy jest na wysokości obojczykow przestaje
-skarbie mogę?? - pyta sie błagalnym tonem a jego ręce czyje ze wsuwają sie pod krodką koszule nocną.
-tak - jestem tak podekscytowana tym wszyskim ze zapominam o całym świecie.
Harry daje mi buziaka w czułko.
I delikatnie ściąga ze mnie koszule.
Leżę przed nim w samych majtkach. W pierwszym momencie chce ręka zakryć piersi. Ale Harry jest szybszy i łapie moje ręce i przytrzymuje je nad moja głowa. A ja się Rumienię.
-kochanie spokojnie jesteś piękna. - mówi harry - ręce trzymaj nad głową rozumiesz - dodaje chłopak a ja kiwam głową na tak.
Harry zaczyna zataczać językiem kółka pomiędzy moimi piersiami. Jeździ w dół i w górę. Zaczyna masowac lewa pierś a prawa liże i przygryza delikatnie sutek.
-uu ktoś tu jest podniecony - śmiej się chłopak i bawi sie moimi sutkami rękoma. Widzi moja reakcje ze sie Jeszcze bardziej zaczerwieniłam.
-spokojne to normalne - mówi i mnie całuję.
Harry wraca do masowania mi piersi. Zaczyna całować mnie po brzuch. Schodzi coraz niżej i niżej. Łapie mnie za biodra. I się uśmiecha całuję mnie przez materiał majtek. A ja zaczynam po cichutku pojękiwać co ewidentnie mu się podoba. Ściąga mi majtki. I podkurcz mi nogi. Mam je złączone w kolanach. Chłopak kładzie ręce na moich kolanach i rozszerza mi je. I wchodzi po między nie ze nie mogę ich złączyć.
Harry całuję moje uda od wenęcznej strony. Z pocałunkiami schodzi co raz niżej jednak omija moja kobiecość.
Całuję mnie bardo nisko w pod brzusze.
A ja jęczę coraz bardziej. Chłopak spogląda na mnie co chwilę. Gdy czuję jego język tam odchylam głowę do tyłu i zaczynam szybciej oddychać. Zaczyna lizać ja po całej długości.
Zatacza kółka. A gdy wsadza język do środka. Jęczę bardzo głośno. Chłopak spogląda na mnie co chwilę.
Po pewnym czasie dodaje jeden palec. I zaczyna nim delikatnie ruszać by mi nie robić krzywd. Dodaje po chwili drugi ale jest już tuż u mojego wejścia. I pomału go wsadza. Jednak nie całego. Delikatnie nimi porusza. A ja jestem coraz bliżej.
-ale jesteś ciasna. - mówi chłopak i mnie całuje. Odwzajemniam pocałunek. A Harry nie przestaje ruszać palcami. Chłopak odrywa sie odemnie i całuję moja kobiecość. W pewnym momencie leciutko się wyginam.
A Harry lize mnie do puki nie dostanę pełnego orgazmu.
***
Wyciąga ze mnie palce i je oblizuje.
-ale ty dobrze smakujesz - mówi na co się uśmiecham. Bierze mnie na kolana.
-jak pierwszy orgazm - pyta się z uśmiechem
-bardzo bobrze to było cudowne. - mówię szczerze
-strasznie ciasna jesteś niecałe 2 paluszki. - śmieje się
-ale spokojne rozciągniesz się - dodaje.
-yyhym - mruczę.
Następnie kładziemy się na łóżko. Wtulenie w siebie zasypiamy....Kochani przeprasza za tak krodki rozdział.
Czekam na Wasze opinie i gwiazdki.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :*
CZYTASZ
Sex niewolnica || Harry Styles
Teen Fiction-Straciłam wszysko. Tego dnia. Zyskałam miłość o której zawsze marzyłam. - Bedziesz moja tylko moja nikomu Cię nie oddam. Kocham Cię. ****** -Nienawidzę Cię, tego domu, i mojego życia, zabije Cię, się -wypierdalaj do pokoju nie ma dziś dla ciebie k...