Vymítání

25 3 0
                                    

"Haló"

"Potřebujeme kněze! Neše dcera je posedlá!" Křičí histericky žena na druhém konci.

"Dobrá hned tam jedu"

Dorazil jsem na místo a slyšel křik. Vzal jsem si kříž s Bibli. Zaklepal jsem a otevřel zpocený muž.

"Dobrý den prosím pojďte" řekl onen muž.

Nahlédl jsem do domu vypadalo to tu jako po výbuchu.

"Dobrá kde je ta posedlá?"

Klepající se žena ukázala na dítě které sebou vzmítalo v křečích a s pěnou u pusy. Rozhodl jsem se ji přivázat abychom získali čas, trochu uklidnit démona v ní. Zabralo to a holčička byla tak unavená a zesláblá ale brečela a křičela.

"Tak zeptám se na pár otázek a pak rozhodnu co budeme dělat."

"Dobrá"Řekla žena

"Jak dlouho to trvá?"

"Asi od jejích pěti let, pořád se to zhoršuje." Žena se rozvzlykala.

"Má to i jiné projevy než tyto?"

"Ano, občas si s něčím povídá, někdy taky jen tak z ničeho nic protočí očima nebo se usměje. Občas to jsou jenom tiky v očích nebo ve tváři ale děje se to."řekl muž s hrůzou v očích jen když to popisoval.

"Hmm, dobrá jsou to vážné příznaky, vrhneme se na to okamžitě nemůžeme riskovat že se to zhorší..."

Rodiče jen přikývli. Děvče spalo naprosto vyčerpané, litoval jsem toho čeho jí teďka musím donutit  ale dělám to pro její dobro. Pohladil jsem ji po tváři.

"A předcházelo tomu něco?"

"Ne, byla to normální holčička" řekl smutně muž. "Ale ti tiky a škubání hlavou měla vždy!" Vykřikl žena"

"Dobře musím se taky zeptat na její poslední kontrolu u lékaře"

"Tak to ne! Tyto věci nepodporujeme aby do nás rvali nějaký sairajty! My volíme alternativní spůsoby léčení."

"Příroda a Bůh vše vyléčí"

"Přesně tak" přikyvovaly rodiče.

"Dobrá začneme!" Propleskl jsem holčičku a ta se v mžiku probrala a křečovitě se usmála. Odvázal jsem ji a napřáhl před sebe kříž a začal číst z Bible. Holčička u toho usínala občas trhal hlavou nebo protočila očima.

"Bude to silný démon, tohle nikam nevede odvažte ji" přikázal jsem holčička tam seděla a očka se ji přivírala. Přiblížil jsem se k jejímu obličeji a zeptal jsem se jí.

"Modlili si se někdy k bohu" unaveně přikývla.

"Budeš si klekat pomodlíš se a pak vztaneš dobře?" Přikývla a začala se pomalu zvedat a klekat si.

"Vyjdi z ní ven! Vyjdi z ní ven! Přestaň trýznit její duši a Vyjdi z ní ven!" Když poklekla už asi po dvacáté bylo vidět že je vyčerpaná.

"Nepolevuj! Nepolevuj! Musíš to zvládnout" povzbuzoval jsem ji zatím co měla kolena opřená o parkety a ruce proti sobě."Taaak a zvedni se rychleji!"

"Opust její tělo! Chrstnul jsem na ni trochu svěcené vody" Vyjekla. Matka plakala a muž odvracel zrak. Bylo to to nejdelší vymítaní co jsem kdy prováděl a že jich moc nebylo... divil jsem se že to dívka zvládá ale jistě né na dlouho při měn neustálém čtení z Bible by se určitě i kočka postavila na hlavu ale démon nic.

Když se dívenka zvedala podlomila se jí kolena ale já ji zvedl nesměla přestat cítil jsem že to zvládneme.

Uslyšel jsem křupnutí a holčička se sesunula na zem začala sebou vzmýtat a z pusy ji tekly zvratky. Začal jsem číst rychleji a hlasitěji a kříž jsem držel pevněji. Po pár škubnutích už dívka nevykazovala žádné známky života. Ležela ve vlastních zvratcích a se sedřenýmy koleny až na maso.

New York

"Hele podívej Glorye" zavolal jsem na svou ženu. "To bys nevěřila čeho jsou lidi schopný" podal jsem ji noviny se zhnuseným obličejem ve tváři.

16.7. Byla zavolaná policie na dům z kterého se ozývali výkřiky. Co tam policie našla bylo nechutné, pár a kněz se dívali na mrtvé tělo 7 leté holčičky která byla v nepěkném stavu. Vyslechli jsme kněze " Dívka byla posedlá ďáblem jen jsen ji pomáhal klasickými metodamy" vypověděl kněz, dívka však trpěla epilepsijii a Tourettovým sindromem, tento sindrom způsobuje nekontrolovatelné svalové pohyby nejčastěji v oblasti hlavy, rodiče dívky však zpolíhali na alternativný léčby a o ani jedné z chorob dcery nevěděli. Místo toho když dostala apileptický záchvat tak si to vyložili jako ďáblovo znamení a přivolali kněze. Kněz ji po náročném záchvatu donutil klekat si na kolena nesčetněkrát za sebou až dívka zemřel únavou s prasklými koleny. Kněz dostal doživotní pobyt ve vězení a rozsudek rodičů zatím nebyl podán, je to usmrcení z nedbalosti či z nevědomosti? tak či tak rozsudek ještě nebyl dán. Aby se tato chvíle nikdy neopakovala rozhodlo se ministerstvo školství a zdravotnictví lépe kontrolovat tyto případy.

"Neuvěřitelné" řekla žena s otevřenou pusou."Chudák holka"

Tak jako desátý díl tu máte něco originálního ode mně😄. Nevím kolik je na tom pravdy ale prý se tenhle příběh opravdu stal. Taky nikomu nechci brát jeho názory na boha a všechny tyhle věci. Doufám že ty noviny nejsou napsané moc špatně člověk co je nečte je taky neumí napsat že jo😂 Doufám že se vàm můj příběh líbí.

Strašidelné příběhy na dobrou nocKde žijí příběhy. Začni objevovat