Žil jsem v menším městečku a společně s mími kamarády jsme byli částí návštěvníci herny v obchodním centru. Byl to pro nás ráj, počítače a různé hrací konzoli. Nebylo to nic extra nic moderního ale mě to stále bavilo, věěl jsem ale že se mi ty hry ohrají protože jsem každou z nich znal na spaměť.
Jednoho dne k nám přišel a vybalil na nás
"Kluci! Dneska jsem byl v herně a Henry mě vzal a odvedl mě do místnosti v zadu. Byli tam super nový hry!" Henry byl vedoucí obchodu který tam stále byl, byl tichý a moc si nás nevšímal vždy se věnoval něčemu za pultíkem."Fakt? Jak to že nás tam ještě nevzal?"
"Prý tam bere jen časté a pravidelné hráče" to je fakt Mathev vážně hrál nejčastěji.
Všichni koukali v úžase a spřádali plány jak často tam budou chodit. Přidal jsem se přece jenom jsem byl zvědavý.
Chodili jsme tam takhle často asi 3 týdny když ke mě Henry přišel a řekl mi"Jsi v téhle hře dobrý že?" Ano opravdu byl byla to má oblíbená.
"Vezmu tě do speciální herny v zadu co říkáš?" Přikývl jsem.
"Tohle je Norman, bude hrát s tebou" ukázal na kluka který čekal za dveřmi. Super! Hra pro víc hráčů zábava! Pomyslel jsem si.
"Ahoj já jsem Norman"pozdravil mě a já mu pozdrav opětoval.
Henry nás vedl do dalších dveří až nás dovedl do místnosti kde jsme se rozdelili. Byli tam dva cookpity, ve kterých byla sedačka, obrazovka, sluchátka a jedno tlačítko. Normana odvedl do druhého cookpitu a mě posadil taky. Připoutal mě a nasadil jsme si na hlavu mikrofón, dveře zamnou se zavřeli a já v cookpitu byl sám. Ozval se hlas ze sluchátek.
"Haló slyšíme se?" Uslyšel jsme Normanův hlas.
"Ano, co je to za hru?"
"Nevím tuhle jsem ještě nehrál" Najednou se rosvítili světla a já teď viděl mnohem víc, rosvítila se obrazovka.
"Hráči 1 zmáčkni spoušť" ozvalo se mi ze sluchátek a na obrazovce se to napsalo.
"Ty si hráč jedna?" Zeptal jsme se.
"Nemyslím si to, ty budeš hráč jedna"
"Ale jak to poznáme?"na obrazovce začal odpočet.
"9"
"8"
"Tak co? 7" opět jsem se zeptal
"Nevím 6"
"Počkáme" usoudil a mi jsme čekali na konec odpočtu.
"5""4"
"3"
"2"
"1 AU!" Oba na ráz jsme výkřikli.
"Dali mi to ránu!" Zakřičel
"Mě taky"
A znovu tentokrát tam bylo "Hráči 2 zmáčkni spoušť"
"Co je to za hru! Nelíbí se mi Zakřičel jsme zatímco jsem se snažil odpoutat se.
"Nemůžu se odepnout" řekl mi.
"Tak to skus zmáčknout třeba to nedá ránu"řekl jsem mu.
"8"
"7"
"Sakra au dalo mi to ránu! Normame!
"Mě ne" pochopil jsem to když patřičný hráč nezmáčkne spoušť dá to ránu oboum dvoum a když to zmáčkne dá to ránu spoluhráči. Když to někdo z nich zmáčkne tak hraje znovu a rány jsou silnější a silnější.
Na obrazovce se rosvítilo"Hráči 2 zmáčkni spoušť"
"Nemačkej to Normane!Tahle mě bolelo víc" poprosil jsem ho.
"Nebudu to mačkat"
"5"
"4"
"3"
"2"
"1"
"Au" tohle opravdu bolelo tentokrát jsem měl tlačítko zmačnout já.
"Tohle bylo už dost silný, třeba to pak samo skončí. Skusíme zavolat Stefana"
"HALÓ!"
"POMÓC" oba jsme volali.
Nic se neozvalo"Neslyší nás" řekl s ubrečeným hlasem.
"Třeba když to zmáčkni tak ti to nedá ránu" řekl jsem
"NE! Nedělej to! Prosím" plakal
"3 Promiň Normane" zmáčkl jsem spušť.
"AU! Prosím nedělej to" Vyjeknul a znovu se rozbrečel.
Znovu jsem to zmáčknul.
"AUUU! Prosím přestaň" plakal
"Odpusť mi" zašeptal jsem
"Tohle opravdu bolí prosím nech toho!"Zmáčknul jsem tlačítko ale nic jsem neslyšel.
"NORMANE! Zakřičel jsem ale nic se neozývalo.
"Neee! Co sem to proved" vzlykal jsem.
"3"
"2"
"Promiň" zmáčknul jsem spoušť.
Pořád to po mě chtělo abych to mačkal brečel jsem a bolela mě z toho hlava"
Mačkal jsem mačkal a mačkal.
Najednou se ozval zvuk otevírání dveří zamnou, Henry mě odpoutal a já se svěšenou hlavou vystoupil.
"Co je to za hru?!" Rozbrečel jsem se
"Neboj se nebylo to doopravdy" na rameno mi poklepal Norman.
"Normane!" nadšeně jsem vykřikl.
"Norman je herec, je součást našeho výzkumu, tady máš 5 dolarů a když to řekneš dalším 5 lidem dostaneš dalších pět"
Znovu pasta od Pixeloreza. Tento pokus se opravdu prováděl a výsledek byl stejný jako tady. Pasta se v originále jmenuje gamer.
ČTEŠ
Strašidelné příběhy na dobrou noc
HorrorBudou zde strašidelné příběhy z různých zdrojů , jelikož sama čtu před spaním creepypasty tak jsem se rozhodla sem dát ty měně známé, ale za to pořádně strašidelné. Nečekejte tu nějaké morbidní a odporné příběhy ale spíše ty které vyděsí příběhem sa...