1- Příběh právě začíná....

285 9 0
                                    


Na chodidlech cítím studeno. Kouknu okolo sebe. Nacházím se v lese. Stojím nohama ve studené řece. Ryby v řece mě občas minou.
Bylo to jiné...... když jsem se nadechla cítila jsem svobodu. Vše okolo mně bylo nádherně klidné. Z lesa se ozýval zpěv ptáčků. Křoví se občas zašustilo. Dělalo to nádhernou melodii lesa. Vše překazilo vlčí vytí, jenž se ozývalo přímo zamnou.
Mé tělo ztrnulo. Probudil se ve mě velký strach. Pomalu jsem se otočila. V domění, že sem zde sama.
Uviděla jsem krásného vlčka, který na mně koukal svýma světlehnědýma očima.
Zvíře bylo nádherné, pro mně však moc nebezpečné. O krok jsem couvla. Zvíře nesouhlasně zavrčelo. Sedlo si a koukalo na mně. Vlk předemnou jakoby promluvil...... jediné co jsem uslyšela bylo "Gemmo...." zdá se, že něco říkal dál..... ale to už jsem neslyšela...
-------------------------------------------------------
Pohled Gemmy
Hned sem si sedla do sedu. Tak krásný sen... a budík ho musel zkazit. Nh! Bože! Zase ráno!
Uřvaný budík na mém stolku hned vypnu. Rozespale si promnu oči. Znova si lehnu na polštáře. Do deky se více zachumlám. Co to mělo znamenat? Proč se mi oběvil podobný sen, jako včera....? Přemýšlím nad snem, přitom koukám do stropu. Jak legrační.
Takovýhle sny s tím samým vlkem.....mám často. Že by náhoda? Nebo snad mi chce něco říct? Varovat mě?? Můj sedmý smysl???? Tyhle sny mi začali, když jsem přijela do tohohle městečka.
Zakroutila jsem hlavou, abych se probrala. Sedla jsem si a porozhlédla se po mém pokoji.
Všude samé krabice. Jsem tu necelé dva dny. Ežtě jsem je nevybalila..... nebyl čas. Nebo spíše jsem až moc líná. Povzdechla jsem si. Koukla jsem na hodiny. "Sakra!! Musím do práce!" Rychle jsem se zvedla. Z jedné krabice vzala oblečeni, oblékla si ho. Došla si udělat ranní hygienu. V zrcadle se na sebe musela kouknout. Zasmála se. Byla teď jak čarodejnice. Obličej jsem si opláchla vodou, trošku se nalíčila, učesala a mohla vyrazit.
Než jsem odešla musela sem se vrátit pro svojí kabelku, do které jsem hodila telefon,klíče a peněženku.
Vyrazila jsem do práce v rudém kabátu s džínami.
Šla jsem pěšky. Řidičak jsem bohužel neměla... a na to abych jela autobusem byl obchůdek blízko. Zastavila jse před velkými skleňenými dveřmi, na kterých byl nápis "Closed".
"Konečně jsem tady" uculila jsem se.
Vytáhla jsem z batůžku klíče a odemkla můj obchůdek. Tenhle obchůdek jsem koupila před pár dny. Vždycky jsem chtěla takovýhle krámek s knihami!!
Dveře se rozlétli a já vztoupila dovnitř.
Naskytl se mi pohled na můj stůl, kde byla i pokladna,plus spousta nepotřebných papírů. Také i spoustu regálů s knihami, které plnili místnost.
Miluji knihy. Tohle byla vždy má vysněná práce, bohužel v mém městečku žádný obchůdek s knihami, kde nebyl. Na inetrnetu mi vyskočil tento obchod. Byl na prodej, tak jsem ho bez váhaní koupila. Nestál draho. Mé uspory na něj bohatě stačily.
Sice musím teď i na ňáké brigády.... abych se uživila...... jinak bych neměla ani cent. Našla jsem si zde brigádu v kavárně, kam chodím vždy okolo páté. Co si budeme říkat, knihy mi moc nevydělávají. Je to sice velký mínus, ale plus je to že mám více času. A navíc, alspoň mám splněný sen.
Ceduli otočím na "Open". Sednu si za můj stůl.
Můj život začíná právě na novo. Vše uplně od začátku. Můj příběh začíná právě teď.

Zde přidávám rovnou i první díl. ^^
Doufám že se vám to bude líbit. K večeru možná vydám další díl. Uvidím podle času
Obrázek vlčice ze snu (viz.media).

Split MoonKde žijí příběhy. Začni objevovat