****************
M-am uitat inapoi la perete si toti polaroizii s-au uitat inapoi la mine.
Unii cu zambete in ochi, altii cu fetele inghetate, iar altii cu dragoste. Picioarele m-au indemnat sa ma apropii si am facut-o pana cand au fost doar cativa centimetrii intre mine si imaginea din fata mea.
Era locul meu preferat unde Jungkook radea in timp ce isi lovea mainile. Aproape ca ii puteam auzi rasul fara precedent, care m-a facut sa zambesc inconstienta.
Cand am ajuns langa el am pornit spre prima noastra zi de scoala. Umerii nostri coboara din cauza ghiozdanelor noastre. O neliniste pura a aparut pe fetele noastre in timp ce ochii nostri ce erau mari, aproape pledand sa fie eliberati de greutatea momentului care se simtea prea apasatoare atunci.
Ochii mi-au rascolit restul imaginilor, fiecare declansand o amintire pana cand cand am scanat intregul perete cu o senzatie ce imi ustura ochii si poate provocandu-mi cateva lacrimi. In sfarsit am indraznit sa ma uit la data scrijelita pe perete.
16-04-2014
Ziua mortii lui Jungkook, pe care il cunosteam
Era miercuri, pe atunci. Astazi este sambata, aceeasi data, imi amintedc totul exact ca in acea zi.
Au trecut dai ani, Jungkook, dar inca imi amintesc de tine, clar ca in ziua aceea.
A/n:
Ce faceti simpaticilor, sper sa va placa cartea! []~( ̄▽ ̄)~*
Mie una mi-a placut foarte mult si m-am gandit sa o traduc.
Sincer nu stiam despre ce carte este vorba, dar o fata mi-a aratat-o si ce e drept, mi-a placut foarte mult. Sper ca si voua sa va lase o impresie buna.
btw: Acum cu carantina, mi-am facut timp sa scriu, dar nu stiu daca in timpul scolii voi mai posta ( sa speram ca voi reusi sa scriu ).
Voi incerca in timpul scolii sa postez o data sau de doua ori pe luna. (¬_¬ )
Aveti grija de voi!🙏🏼
Ne citim in urmatorul capitol! ( posibil maine ) (✿◠‿◠)
CITEȘTI
𝑯𝒂𝒏 (한) | 𝑱𝑱𝑲 (𝒕𝒓𝒂𝒅𝒖𝒔𝒂)
Fanfic❝ 𝔄ș 𝔡𝔬𝔯𝔦 𝔰ă 𝔫𝔢 𝔭𝔬𝔱 𝔰𝔠𝔯𝔦𝔢 ș𝔦 𝔲𝔫 𝔞𝔩𝔱 𝔣𝔦𝔫𝔞𝔩. ❞ 𝔗𝔈𝔄𝔖𝔈ℜ ℑ̂𝔑 𝔓ℜℑ𝔐𝔄 𝔓𝔄ℜ𝔗𝔈. 𝔎𝔦𝔪 𝔄𝔫𝔫𝔞 𝔢𝔰𝔱𝔢 𝔠𝔬𝔫𝔰𝔲𝔪𝔞𝔱ă 𝔡𝔢 𝔤𝔞̂𝔫𝔡𝔲𝔯𝔦𝔩𝔢 𝔠𝔢 𝔰-𝔞𝔲 𝔦̂𝔫𝔱𝔞̂𝔪𝔭𝔩𝔞𝔱 𝔦̂𝔫 𝔲𝔯𝔪ă 𝔠𝔲 𝔱𝔯𝔢𝔦 𝔞𝔫𝔦 ș�...