Scott Mccall:
Byłaś umówiona z Scottem na randkę w kinie. Czekałaś już pół godziny , a film rozpoczął się już 10minut temu.
~1H później~
Zdenerwowana , ale też zmartwiona ruszyłaś do domu Mccall'a. Oni zawsze mieli drzwi otwarte wiec weszłaś bez pukania, a widok który zastałaś w salonie złamał ci serce. A mianowicie Scott i Kira całujacy się.
Nagle Scott cię zobaczył
-[y.n], to nie tak!
-Nie obchodzi mnie to Scott to koniec
I zapłakana wybiegłaś z domu, niestety nie zauważyłaś pędzącego samochodu i ostatnie co zobaczyłaś to światło...
Stiles Stilinski:
Szłaś ze swoim chłopakiem przez korytarz, nagle usłyszałaś bardzo szybko bijące serce, jak podejżewałaś Liama
-Poczekaj na mnei zaraz wracam
I znaim zdąrzył zaprotestować pobiegłaś w stronę męskiej szatni.
Gdy wbiegłas do pomieszczenia rzucił ci się Liam z żółtymi oczami
Kucnęłaś przy nim i zaczęłaś go uspokajac
-Dzięuje ci [y.n[ jesteś najlepsza!
I pocałował cię szybko
Usłyszłas upadającą torbę i oderwałaś się od Liama , zobaczyłaś Stilsa z zaszklonymi oczmi
-Stiles...
Chłoapk wybiegł z szatni
-Przepraszam
Spojrzłas na płaczącego Liama, po którym widać było , że żałuje i to było pod chwilą .
Theo Raeken:
Twój chłopak nie odbierał telefonu od 2 h, zaniepokojona wróciłaś do waszego mieszkania.
Pierwsze co ci się rzuciło w oczy to jakieś damskie buty, poczułaś gulę w gardle.
Weszłaś do waszje sypialni i zakryłaś usta ręką.
Theo i Malia nadzy w WASZYM łóżku
-[y.n]...
Nie dając mu się wytłumaczyć wybiegłaś z domu i postanowiłaś przenocować w twoim rodzinnym. Nikomu nic nie chciałaś powiedzieć...
Liam Dunbar:
Dzisiejszego dnia nie widziałaś swojego chłopaka, ale nie martwiłaś się bo od Scotta wiesz , że Lima jest w szkole i nic mu nie jest.
Razem z Lydią szłyśmy do toalety poprawić makijaż.
Gdy pochichu weszłyśmy usłyszałyśmy odgłosy całownia.
Już chciałs okrzyczeć parę , dopóki nie zobaczyłaś kto to jest
Liam i Hayden
Oderwali się od sibie
-Skarbei to nie tak!
Spoliczkowałaś go i wybiegłaś z toalety.
Lydia pocieszła cię cały dzień i zrobiłyście sobie wagary.
Nolan Holloway:
Siedzielisće całą paczką u taty. Słuchaliście o nowym zagrożeniu i jak je pokonać.
-[y.n] idzcie z Scottem i przynieście mi tamtą skrzynie na strychu.
Pokazałaś Scotowi ze ma iść za tobą, weszliście po drabinie i zdjęliście skrzynie , postawiliście ją na zimi
-[y.n] a c...
Nie zdąrzył powiedzieć bo potknął się i wpadł na ciebie całując cię w usta.
Usłyszaąłs tylko ciche,,Wiedziałem''
Oderwaąłs się od Scotta i zobaczyłaś Nolana , który płakał.
Nie dając ci nic powiedzieć wybiegł z budynku
ZUZURIDDLE
CZYTASZ
Teen Wolf - Preferencje [ZAKOŃCZONE]
Hombres LoboWiem ,że na wattpadzie jest dużo preferencji z Teen Wolf,ale chciałam wam pokazać moją własną wersję. Postacie będą zarówno chłopięce jak i dziewczęce.