Dirumah~
Mereka bertiga telah sampai dirumah.San terus membantu Woonyoung membawa bagasinya dan sempat menolak Mingi yang sedang ingin mengangkat bagasinya sendiri.
Jadi Mingi pun hampir-hampir terjatuh dibuatnya.
"Hyung! Takyah lah tolak orang!!"jerit Mingi pada San namun hanya diabaikannya.
"Padan muka HAHAHAHA!"balas San pada Mingi dengan mentertawakannya sekali.
Woonyoung yang berada ditepi mereka berdua hanya mengabaikannya lalu mengangkat bagasinya.
PERANGAI MACAM BUDAK2 RIBENA😐
Tok! Tok! Tok!
Pintu rumah itu diketuk beberapa kali dan seseorang membukanya.
"Ouh annyeonghaseyo..."ucap woonyoung lalu dia terus menunduk kepalanya dihadapan seorang perempuan.
"Ahh nae annyeonghaseyo...kamu mesti woonyoung kan?"soal perempuan itu.Woonyoung pula hanya menggangguk.
"Masuklah...tapi mana San ya?"jemput perempuan dan terus menyoal woonyoung berkenaan San.
"Dia kat sana tu..."jari telunjuk woonyoung terus menunjuk pada San dan Mingi yang masih lagi bergaduh.
"YAHH HYUNG TAKYAH LAH DUDUK ATAS BEG AKU?!!!"jerit mingi pada san yang sedang menyakatnya dengan duduk diatas bagasi berisi pakaiannya sambil mengejeknya.
"BLUEKKK HAHAHAHA!! HAH! CEPATLAH AMBIK BEG KAU NI?!!ANGKAT AKU SEKALI HAHAHAHAHAHAHAHAHA"gelak San dan dia tidak tahu isteri sedang melihat dirinya menyakat orang macam budak-budak.
Isterinya yang diberi nama Yoon Hanmi itu terus meninggalkan woonyoung didepan pintu rumah lalu menuju ke arah San tanpa dia(San) sedari.
"HYUNG BAGILAH?!! Ouh?"mingi sedikit terkejut apabila seorang perempuan muncul dibelakang San sambil mencekak pinggangnya dan sempat juga hanmi senyum pada Mingi.
Mingi pula?
Uiiiiii memang senyum balik lah...Pantang tengok perempuan cantik senyum...dia siap malu malu gitue😆
"YAHHH KAU ASAL SENGIH-SENGIH CAM MONYET JE?...GILA EH!! HAHAHAHAH- ARGHHHH SA-SAKIT"jerit San sambil menyentuh telinganya yang dipulas oleh hanmi.
"Awak buat apa lagi kat belakang kereta ni? Bonet kereta tak tutup? Boleh pulak sakat tetamu kita ni? Dah jom masuk? Erm...maaf ya? Jomlah masuk... "marah hanmi pada San lalu menarik tangannya dan sempat juga dia meminta maaf pada dan menjemput mingi untuk masuk ke rumahnya.
San pun merelakan dirinya untuk membiarkan budak Mingi tu masuk ke rumahnya.
"Hahahahahahah padan muka..."gelak Mingi pada San yang dimarahi isterinya.
"Yahh! Kau nak gelak sampai esok pagi ke? Taknak masuk?"soal woonyoung pada Mingi yang masih lagi ketawa akan perkara yang terjadi tadi.
"Kejap weyh! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah....uiiii senak perut woiii hahahahahahahahaha"ketawa mingi tidak berhenti sambil memegang perutnya.
Woonyoung yang berada dihadapannya sungguh bosan melayan karenah Mingi.
"Dah habis ke?"soal woonyoung dan mingi pun menggangguk lalu mereka pun masuk kedalam rumah.
Tbc-
Chapter 2 sudah dipub😆❤
Maaf jika hambar🙏
Enjoy ya dan vomment sekali.❤Lovely tag ❤
cloudyvxinellatixJunejin-07niakyeomdreamyboylixkimyoungjiee_24atxnyxdaydream_sky
YOU ARE READING
Answer~ Jung Wooyoung( Season 2)
FanfictionSambungan ff Jung wooyoung Answer. Dan juga akan ditambah watak dari ff Choi san The Letter. Anda ingat ff short story Answer itu sudah tamat🌚 tidakkkkk Ending sebenarnya akan terjawab disini👇 Kalau nak baca ff yini pi baca short story Answer seas...