Konečne som na Rokforte. Tak dlho som na túto chvíľu čakala. A teraz je konečne tu. Všetko som si neustále obzerala a od vzrušenia som takmer ani nedýchala.
Vstúpili sme do Veľkej siene a môj pohľad okamžite upútal čarovný strop nado mnou. Nad mojou hlavou sa rozprestierala jasná obloha posiata hviezdami.
,,Nádhera," zamrmlalo si plavovlasé dievča kráčajúce vedľa mňa. Musela som s ňou súhlasiť. Skutočne to bola nádhera.Profesorka McGongallová začala z pergamenu čítať mená.
,,Grangerová Hermiona," vyvolala profesorka dievča s neposlušnými hnedými kučerami. Dievča si sadlo na stolček a klobúk o chvíľu vykríkol: ,,CHRABROMIL!" Od chrabromilského stola všetci tlieskali.
,,Greengrassová Daphne," plavovlasé dievča doteraz stojace vedľa mňa si sadlo na stolček a klobúk ju zaradil do Slizolinu.
,,Malfoy Draco," ďalší chlapec zaradený do Slizolinu.
,,Nott Theodore," znovu slizolinčan.
Ďalej klobúk zaradil Pansy Parkinsonovú do Slizolinu, Harryho Pottera do Chrabromilu, Deana Thomasa do Chrabromilu a napokon som prišla na rad ja.
,,Vectorová Erin."Od učiteľského stola sa na mňa povzbudivo usmiala moja mama, Septima Vectorová - učiteľka aritmancie. Jej úsmev mi dodal odvahy, a tak som si takmer bez strachu sadla na stolček.
Klobúk mi do ucha povedal piskľavým hláskom: Čo s tebou? Dobre ti to páli, Bystrohlav by ti mohol byť dobrým domovom... Aj odvahu máš, len čo je pravda... No predsa... ctižiadostivá, máš veľké ambície... Už viem kam s tebou...
Posledné slovo vykríkol triediaci klobúk nahlas: ,,SLIZOLIN!"
Vstala som a podala klobúk naspäť profesorke McGonagallovej, potom som si išla sadnúť za slizolinský stôl, od ktorého mi tlieskali. Už tam sedela väčšina prvákov, ktorých klobúk zaradil predo mnou. Usmievala som sa. Najstresujúcejšiu časť som mala za sebou.Riaditeľ mal príhovor, potom bola hostina a nakoniec nás prefekti odviedli do izieb.
Slizolinská klubovňa sa mi okamžite zapáčila. Bola osvetlená zeleným svetlom keďže sa nachádzala pod jazerom a steny boli z kameňa. Hoci na prvý pohľad vyzerala veľmi chladne, mala isté čaro vďaka ktorému som si ju okamžite obľúbila.
Vošla som do izby, ktorú som zdieľala aj s piatimi dievčatami medzi ktorými bola aj Pansy a Daphne. Pri posteli na mojom kufri bola aj klietka s mojou sovou Diamal. Pohladkala som ju po perí a slabo som sa usmiala. Bola na Rokforte zatiaľ mojou jedinou priateľkou i keď som z celého srdca dúfala, že sa to časom zmení.
Nová kniha je tu! Fanfikcia na Harryho Pottera. Nie je to ničím zvláštne, fanfikcií je tu na Wattpade plno, no i tak dúfam, že sa vám bude páčiť.
Sophie
YOU ARE READING
In Slytherin ✔️
FanfictionDcéra profesorky Vectorovej príde študovať na Rokfort v rovnakom čase ako Harry Potter. Dostane sa do Slizolinu, kde si nájde priateľov a mnohé nové veci sa naučí. Udalosti však naberú rýchly zvrat a všetko sa razom obracia. Štúdium na Rokforte mož...