Cez prázdniny som týždeň strávila u Daphne, z čoho som mala obrovskú radosť. Doma by som sa zrejme väčšinu času nudila, ale s Daphne sa človek nenudí nikdy.
Keď som prišla, jej mama aj s Daphne a Astoriou ma už čakali. Mama Daphne bola milá pani s nezahasiteľným úsmevom, ale jej tvár prezrádzala, že častokrát je aj prísna.
,,Ahoj, Erin. Ty si dcéra Septimy Vectorovej, však? Chodila som s tvojou mamou na Rokfort. Veľmi dobrá kamarátka," privítala ma Daphnina mama. Pozdravila som ju, aj s Astoriou, ktorá je vykúkala spoza chrbta, a Daphne ma odviedla do svojej izby.
,,Neuveríš čo sa stalo," začala rozprávať Daphne keď som sa vybaľovala.
,,Čo také?" spýtala som sa.
,,Astoriina mačka zomrela."
,,A čo je na tom nezvyčajné?" zaujímalo ma.
,,Ále, možno len to, že sesternica sa na ňu stále sťažovala a keď nás pred niekoľkými dňami aj s rodinou navštívili ani nebola sklamaná keď počas ich pobytu u nás to chúďa vypustilo dušu," uškŕňala sa Daphne.
,,Bola tá mačka až tak protivná, že si zaslúžila smrť?" pýtala som sa.
,,Podľa Astorie to bol anjel, ale pre ostatných hotový satan. Nikomu okrem nej nechýba," pokrčila plecami Daphne a ja som sa zrazu rozosmiala.
,,Zvláštne ako podrobne rozoberáme príčiny smrti nejakej mačky, ktorú som ani nevidela," povedala som ešte stále s úsmevom na tvári. Daphne sa rozosmiala tiež.,,Lenže smrť tej otravy nie je predmetom môjho rozprávania," tajomne sa po chvíli usmiala Daphne.
,,A čo teda?"
,,Keďže som pomohla nemenovanej osobe s likvidáciou istého protivného tvora," uškrnula sa a ja som pochopila, že naráža na sestrinu mačku, ,,nemenovaná osoba mi čosi za tú pomoc darovala," znovu sa tajomne usmiala Daphne.
,,Čo také?" teraz som už bola oveľa viac zvedavejšia ako predtým.
Daphne sa len usmiala a odkiaľsi vytiahla malú fľaštičku so zelenou tekutinou a husto popísaný pergamen.,,Máš ten recept!" nadšene som zvolala.
,,Samozrejme. Moja sesternička je veľmi šikovná," pochválila sa Daphne podávajúc mi fľaštičku aj s pergamenom.Keď mi pred časom Daphne sľúbila, že zoženie od svojej sesternice elixír, ktorý by mohol vyliečiť moju tetu Leticiu, prestala som po čase už celkom dúfať, ale Daphnina sesternica to zvládla. Moja mama sa už nemusí kvôli tetinej chorobe trápiť.
YOU ARE READING
In Slytherin ✔️
FanfictionDcéra profesorky Vectorovej príde študovať na Rokfort v rovnakom čase ako Harry Potter. Dostane sa do Slizolinu, kde si nájde priateľov a mnohé nové veci sa naučí. Udalosti však naberú rýchly zvrat a všetko sa razom obracia. Štúdium na Rokforte mož...