WARNING!
jangan baca buku ini di tempat public jika anda merupakan orang yang emosi dan mudah terhibur.
©-TAENIGHT2020
mereka bertemu kerana kesalahan yang dilakukan oleh lelaki itu.
"siapa awak ni? kenapa awak asyik muncul?""anggap jela, tuhan dah takdirkan kita sentiasa bersama"
𑁍
"aku tolong kau, kita kahwin"
"sanggup ke awak nak kahwin dengan perempuan yang mengandungkan anak lelaki lain?"
"anggap jela anak dalam tu anak aku"
𑁍
"saya tak cukup sempurna, saya dah tak suci lagi. saya tak layak untuk awak"
masalahnya, aku ayah budak tu !
Prologue
"ᴛᴜʜᴀɴ ᴅᴀʜ ᴛᴀᴋᴅɪʀᴋᴀɴ
ᴋɪᴛᴀ ᴅᴀʀɪ ᴀᴡᴀʟ"Dia dicampak ke atas katil. Wanita itu tersenyum sinis. Nombor telefon seseorang didail laju.
"Hah, ya? Kau buat kerja kau. Aku dah siap siap letak dia atas katil." Wanita tinggi itu tersenyum sinis. Tawa jahatnya meletus. Matanya memandang wanita yang terbaring tidak sedarkan diri itu.
"Haih, Aurora. Awal awal dah kalah dengan aku. Tamatlah status kau yang gadis suci dan masih dara. HAHAHA !" tawanya terhenti. Senyuman sinis dilemparkan. Kakinya mula melangkah pergi.
____
"Eh eh, asal korang masukkan aku kat sini?" Tawa lelaki itu kedengaran. Dirinya dipapah masuk ke dalam sebuah bilik di dalam hotel tersebut.
"Kim Taehyung, sila enjoy dengan apa yang ada depan mata. Okay?" Dua orang jejaka itu tersenyum lantas pintu ditutup rapat. Taehyung tersenyum senget.
Kepalanya dipalingkan ke arah katil. Susuk tubuh wanita yang cantik terbaring disitu membuatkan dia tersenyum penuh makna. Wanita itu didekati secara perlahan lahan.
"Erm, you so pwetty as f*** !" Ucap Taehyung sambil tangannya diusapkan pada wajah wanita cantik itu. Wanita itu tersenyum khayal.
Mereka langsung tidak sedar apa yang terjadi. Taehyung dan Aurora hanyut dalam khalayan pil.
Tanpa sedar, masalah akan menimpa mereka.
Prologue's end.
R a n d o m T a g s
_hersykook aireeng_ bwisuweg Conepuff fychims- JeonSyarmy jimeent- Hanna_NicoNicoNi nrnayna_ iamyourhope_ iamyourcupcake pinkykookie27 luckisscars seogryu pottaetto -hoseokchild -staerry
YOU ARE READING
[√] Notre Bébé | 태형
Fanfiction❛ I'm your husband also your destroyer. . Dan aku minta maaf ❜ - Kim Taehyung Bangun dari tidur dan sedar bahawa badannya letih yang amat. Paling mengejutkan, dia berada didalam bilik hotel dan tidak berbalut seutas benang. Ingin menangis tapi apa f...