chapter one
" you and me "
©yourchois"Shit"
"Bodoh"
"Bangang"
"Sial"
"Otak letak dekat lutut"
"Aku jugak yang jadi mangsa sekarang ni" Tangannya menghentak kuat meja tersebut. Jejaka itu menutup matanya. Menahan rasa marah dan geram yang menjadi sebati.
"Hey hey hey" Bahu pekerjanya ditarik supaya didekatkan pada dirinya. Jejaka itu merenung lama.
"Aku ni kalau sentuh perempuan, aku sentuh yang dah tak suci tau." Kolar baju pekerja lelakinya ditarik kuat sehingga badannya terangkat sedikit.
"Jadi tang mana korang cakap malam tu, ya malam tu, perempuan yang aku sentuh tu masih dara?" Iris mata coklat itu merenung tajam. Air liur kelat ditelan. Takut akan amarah jejaka itu.
"Perempuan yang sepatutnya layan tuan tu tak datang, dia ada hal. Tapi kami terkejut dapat berita perempuan lain ada dalam bilik tu." Terketar ketar suara lelaki itu menerangkannya satu persatu.
"Okay aku syak. Dia kena perangkap. Soalannya, kau rasa dia akan totally mengandung anak aku ke tak?"
"Peluang untuk dia mengandung tu"
"Tinggi"
___
aurora's
.
"T-tak mungkin !" Terduduk aku dibuatnya. Air mata aku mula mengalir perlahan. Kenyataan yang aku paling takut akhirnya terjadi.
Dua garis biru menunjukkan positif pada alat pregnancy test tu aku tenung lama. Lantas, tangan aku membalingnya ke dinding. Teresak esak aku menangis.
"Siapa ayah budak ni?! SIAPA?!" Aku meronta ronta. Tak aku taknak ! Kenyataan aku sudah tidak punyai dara itu dah menyakitkan.
Apatah lagi kenyataan aku mengandung anak lelaki yang tak pernah aku lihat wajahnya.
"Aku kena gugurkan budak ni. Y-ya. Aku kena gugurkan budak ni" Aku menganggukkan anggukkan kepala. Tapi, ada suatu perasaan yang menghalang.
Perasaan bersalah.
"Siapa papa kamu? Hiks" Perutku yang kempis itu diraba. Aku menangis teresak esak. Aku perlu cari siapa pemilik benih dalam rahim aku ni.
Dan sampai mati,
aku akan membenci lelaki itu.
____
"Kau termenungkan apa lagi, Tae ?" Soalan dari rakannya langsung tidak dihiraukan. Pandangannya betul betul jauh dari tempat dia berada.
"Kim Taehyung !" Tangan dihentak kuat ke meja. Bahu lelaki kacak itu terhinjut. Matanya tajam menikam anak mata rakannya.
"Aih, bodohla. Aku panggil buat kali yang ke seratus enam puluh tiga perpuluhan dua dua enam tujuh, kau tahu tak?" Taehyung menjeling malas. Ternganga mulut rakannya itu.
YOU ARE READING
[√] Notre Bébé | 태형
Fanfiction❛ I'm your husband also your destroyer. . Dan aku minta maaf ❜ - Kim Taehyung Bangun dari tidur dan sedar bahawa badannya letih yang amat. Paling mengejutkan, dia berada didalam bilik hotel dan tidak berbalut seutas benang. Ingin menangis tapi apa f...