Padam. Stit polako nestaje. Gotove smo! "Pazi!", govori neko i stvara stit idpred mene. To je Mina! "Sta se desava?", pita Jana koja je na smrt preplasena. "Duga prica. Ispricacu ti je ako prezivimo.", govorim i stvaram stit opet. Izgleda nekako manje. Nije fer. "Mrtve ste! Sve tri!", govori Budaletina. "Mina sta cemo da radimo?"m pitam. Nadam se da necemo umreti. "Umrecete!", vice Iva. Zasto je ona na njihovor strani? Pocinje da duva ledeni vetar. Sve njihove kugle se zamrzavaju i padaju na zemlju. Mina gleda gore. U sta gleda? "Mimi pogledaj!", govori Jana. Dizem pogled. To je Aleksandra. "Tu si!", vuce Mina veselo. Zive smo! "Mimi! Dobro si?", vice. Klimam glavom. Prilazi nam. "Ti Ivo dodji.", govori Budala. Sta cemu Iva? Aleksandra stvara zelenu svetlost koja ga okruzuje. "Neces nista uraditi toj devojcici.", govori. Izgleda tako cool kad stvara tu svetlost. "Pa ja joj necu nista. Samo zelim da nam se pridruzi.", govori Budala. Stvaram kuglu za svaki slucaj. Mina mu prilazi. "Kao princeza Macije Vrste zabranjujem vam da ulazite na nasu teritoriju.", govori. Kavu bre teritoriju? "A od kad je ovo vasa teritorija?", pita Budala. Imam veliku zelju da ga pogodim kuglom. "Ovo je macija teritorija pomiri se sa tim!", Mina vice. Budala klima glavom i povlaci se nazad. "Okej neka ti bude 'princezo' ali mi necemo da odemo. Nadbrojniji smo tako da nas ne mozes oterati.", govori Budala. "Pogodi ga.", sapuce Aleksandra. Neko od pasa pravi kuglu i sprema se da me gadja. Gadjam ga mojom kuglom koja je jaca. Iva prilazi Budali. Gadjala bi je ali nmg. Jebiga. "Pridruzicu se psima.", govori Iva. "Iva je skrenula.", govorim. Mina klima glavom. Skace ispred Ive. "Ti nigde neides.", govori. Tako je! Iva izgleda kao hipnotisana. "Uradi nesto.", govorim Aleksandri koja moze nesto da uradi. Mina stvara zutu svetlost koja drzi Ivu kao kavez. "Uredu povlacimo se.", govori Budala. Puca prstima i svi psi ukljucujuci i Ivu nestaju. "Sta se desilo?', pitam. "Nestali su! Moramo da ih pronadjemo.", govori Mina. Gledam u Janu. "Pa sta cemo sada da radimo.", pitam. "Mislim da znam gde je njihova baza.", govori Aleksandra. Kakva baza? Ocu da idem kuci! "Sta cemo dobiti ako ih pronadjemo?", pitam. Mislim realno. "Spasicemo onu devojcicu i zaustavicemo ubijanje macaka.", govori Mina. Aa ok sad shvatam da spasemo ludacu i da zaustavimo ubijanje. "Okej", govorim i krecem za njima. "A sta ja da radim?", vice Jana. Mina i Aleksandra je ignorisu tako da cu se praviti da nisam cula. Pada noc. "Gde cemo da spavamo?", pitam. "Spavacemo na zemlji. Mi smo macke ;)", govori. Pretvaraju se u macke i lezu na zemlju. Okej. Pretvaram se u macku (znate kako to ide) i lezem na zemlju. Mozda ce nas sutra ubiti one budale. Moramo da se pazimo. Cuje se neko sustanje. Sta je to? Mina i Aleksandra nisu nista cule.
Krajjjj!! Izvinite ako je glupo ali toliko brzo ste ispunili uslove pa nisam stigla da napisem bolje. Vidite sad ono za Ivu? Sta ce se pojaviti? Sve u 8. delu.
Uslovi: 2 VOTE-A, 3 komentara i 5 pregleda.
Thanks for reading♥♥
YOU ARE READING
Mačiji Život
FantasyDa li su mačke samo glupe životinje? Da li one zavise od ljudi? Da li najobičnija devojčica može biti posebna? Da li mi uopste znamo kako su naše omiljene životinje nastale? Naravno da ne! To samo životinje znaju, a na nama je da otkrijemo kroz ovu...