Dohovorili sa, že sa budúci týžden stretnú v Louisovom byte , aby načali ten projekt.Louis zbasilo upratoval svôju izbu, upratal i neporiadok ktorý sa nachádzal na okne , aby mohol postaviť ich teleskop. Pozbieral všetko šipnavé oblečenie , všetky topánky natlačil pod postel a odniesol špinavé riady do umývačky. Vkĺzol do zaynovej kúpelne a ukradol mu jeden drahý sprej, aby ho nastriekal po izbe, aby veľmi nesmrdel ako špina a masturbácia.
A úprimne ani nevedel, prečo upratuje. Louis si nikdy neupratoval ani kôli rande- a aj tak , toto chcel už mať za sebou.
"Kámo, bývam tu cez rok a myslím , že toto je prvý krát, kedy ťa vidím si upratovať izbu ,čo sa deje ?" Stál Zayn v chodbe a pozoroval skľúčeného Louisa tlačiť všetko prádlo do skine," a vôbec, čo tu robí moja kolínska , tá bola drahá."
"Dnes večer za mnou príde niekto kôli projektu," vydychol ťažko a odrhnul si ofinu z tváre," a nechcem , aby prvá vec , ktorú ucíti , bola nekonečne noci o samote a masturbácia."
"Počkať,čože?"
"Partner.Projekt.Dnes večr," pretočil Louis oči a zväsil ramená, ked sa pyšne rozhliadol po svojej izbe. Nie moc ošúchané.
"Nemôžete ísť k nemu?" spýtal sa Zayn , ignoroval Louisov sarkazmus a tvrdú prácu.
"Prečo?" spýtal sa Louis, oči podozelo prihmúrené.
Zayn sa začervenal a kopol k Louisovi tičko "Budem tu mať niekoho cez noc a chcel som sa ťa spýtať , či nemôžeš ísť k Niallovi von, alebo niečo , pretože , hej."
"Počkaj ty tu niekoho nudeš mať? spýtal sa Louis , ohromení. So šibalským úsmevom si zložil paže na hrudi.
"Um,hej?"povedal Zayn .
"No ,čo to je za dievča?"spýtal sa Louis a zdvihol sa z podlahy.
Zayn si zamumlal pod nosom, nedíval sa mu do očí.
"No ta, kámo.Vieš, že mi to nebude vadiť"
"Není to- Není to dievča."
"Oh."Zdvihol Louis obočie.
"Hej,no. Neviem.Je to prvý chlapec, ku ktorému niečo cítím a, hej ." Zčervenal Zayn ,zatiaľ čo si trel zadnú časť krku .
Louis Zayna nechcel strápniť , aspon nie teraz. Takže naklonil hlavu a jemne sa spýtal :"Dobre, to je fajn .Z. Kto je ten špecialny chlapec?"
"Liam."
"Ani náhodou." zašepkal Louis. Zaškľabil sa a uhrizol sa do tváre.
Zaynova tvár nabrala ešte viac na červeni. Ale usmial sa a sledoval ako tlačí Louis do skrine dalšie tričko ."Nevadí ti to že nie?"
"Kamo,jedina vec, čo mi vadí je,že si mi nepovedal ,že sa ti Liam páči. pretože som ti toto mohol zariadiť rýchlejšie."uškľabol sa Louis " to ostatné mi je fuk. Ale len aby si vedel , ja a Niall vám to dáme pekne zožrať."
YOU ARE READING
Jahodové mlieko / ls / slovenské
Fanfiction"Don't cry Louis.You can Have strawberry milk too, and than we'll both feel good." Copy by: wankerville