Ráno si Louis pretrelo oči len aby uvidel stenu , ktorá definitívne nebola jeho . Chvíľu mu trvalo než si uvedomil, že he u Harryho- kučeravého Harryho , ktorý si lakuje nechty a pije jahodové mlieko.
Potom započul hlas , ktorý pretínal ticho v byte. "If I were a boooooy, even just for a daaay," a Louis nemohol pomôcť smiechu , ktorý mu vyzĺkol z pier, keď otočil tvár do sametového vankúša. Premýšlal, že si jeden ukradne , naozaj.
Vstal z Harryho postele , veľmi rýchlo ju ustlal , čo bola novinka, pretože tú svoju si neustla od doby , kedy býval u rodičov. Rýchlo sa pretiahol , natiahol si džínsy a nakoniec došiel do kuchyne, Harry vyzeral mäkko, so strapatými kučierkami a žiarivímy očami. Louis si všimol , že má na sebe len spodné prádlo. Dosť úzke na to, aby lahodilo jeho bokám. Louis si to poznamenal a tiež to, že jeho nohy boli úplne bez chĺpkov . Tiež si poznamenal , že mu Harry príde veľmi... krásný. Ale nie krásny ako dievča, ktoré sa mu páči , ale nemá o ňu záujem , ale krásny tým spôsobom , že aj keby mu z nosu tieklo mlieko , stále by bol rovnako krásny. Bolo to pekne matúce.
Zažmurkal , pozerajúc sa inam . "Beyoncé?" povedal.
Harry sa na neho s vystrašením pozrel a začervenal sa až na hrudi.
Louis sa neovládol a hlasno sa zasmial hádzal hlavou dozadu. "V podhode , kámo , každý má rád trochu Beyoncé," žmurkol , pozerajúc , čo Harry robí, "čo robíš?"
Harry sa usmial, "Um, nejaký sladký chlieb, urobil som aj tebe." Pokynul k druhému tanieru , na ktorom bol plátok chleba rozdelený na pol, pokrytý ružovou posýpkou a malými plátkami banánov.
"Wow, " vydýchol Louis. Nechcel to povedať, ale povedal.
" Čo?" zaujímal sa Harry.
"Len, neviem , spôsob akým žiješ. Trochu žiarlim, fakt." To tiež myslel vážne , pretože všetko bolo tak upravené a roztomilé a jemné a Louisovi sa to celkom páčilo s porovním s jeho flákackým životom s tučným jedlom a balíčkami chipsov.
Harry dlhú chíľlu nič nepovedl a Louis žúval svoje raňajky a mrnčal keď ochutnal, aké dobré to je .
"Nemal by si ," povedl Harry nakoniec a nepozrel sa hore do svôjho taniera .
Louis sa ho chcel opýtať prečo, donútit Harryho si sadnúť a vysvetlíť mu to, ale len si povzdychol , (pretože ho ani nepoznal ( a sledoval , ako mu Harry nalieva pohár jahodového mlieka.
"Vzkáž kuchárovi moju najväčšiu pochvalu , hej ?" Povedal jemne, pretože cítil vzrástajúce napetie a Niall mu rad dl cenu za to , že je vždy schopný to utnúť (aj keď to bolo naškriabané na kuse papieru a Niall bol opitý, ale aj tak.)
Harry sa naňho usmial "Teraz má pestávku, ale iste mu to vzkážem až sa vráti."
A nebolo to tak vtipné , ale Louis sa smial , strašne a dlho, pokiaľ nemal v očiach slzy , pretože myslel , že to je to , čo Harry potrebuje.
(Než odišiel , milionkrát poďakoval než sa Harry usmieval tak široko , že jeho jamky vyzerali permanentne a jeho tvár bola zastrená jemne ružovou. Uistil sa , že má Harryho číslo a sľúbil. že mu napíše, až dorazí späť do svojeho bytu .
A napísa mu. Poslal mu kôpku malých 'X' a usmievavých smajlíkov.
Keď vošiel . Zayn a Liam boli schúlený na gauči a Louis zastonal.
"Bože , už terza som znechutený," povedal a nechal ich saních, zaťiaľ pozbieral svoje oblečenie a zničoho nič sa rozhodol že si vyperie.
Možno preto , že už to bolo nejakoú chvíľu a alebo sa proste cítil inšpirovaný - na tom nezáležalo.
DU LIEST GERADE
Jahodové mlieko / ls / slovenské
Fanfiction"Don't cry Louis.You can Have strawberry milk too, and than we'll both feel good." Copy by: wankerville