Katil

89 24 6
                                    

Marie "Ben annemi öldürürdüm, ben bir katilim katil haha ne kadar esrarengiz Harry Brown bir KATİL şok şok. " diyerek saçma saçma kahkahalar attım.

Marie "Ciddi olamazsın, bunu yapmadın demi?" dedi ve bana çok kızmış bir halle bakıyordu.

Yol boyu neler olduğunu anlattım. Eve gittik.

Marie ile uçak bileti aldık. Yarın ilk uçakla Türkiye'ye dönecektim. Ve herşey o kadar çabuk gelişiyordu ki hâlâ yaşadıklarımdan tekinsizce duruyordum.

Ertesi gün Marie ile vedalaşım uçağına bindim. Uçakta bilinmez bir numara aradı.
Açtığımda ölen o pislik kadının yan komşusuydu telefonu açarak

"Annemin öldüğünü söyledi." Birşey demeden telefonu kapattım. Ne yapacağımı bilmiyordum ama o kadın umrumda bile değildi. Ve 3 saatlik bir uçak yolculuğundan sonra İstanbul' a inmiştim. Vardık özgürdum sanırım. Ama ne gün bilmiyorum ama birgün benim katil olduğumu öğrenecekler.

Ve havalimanından taksiye binerek babaannemin yanına gittim. Babaannem İstanbul Beşiktaş 'da oturuyordu. Dedem ve babaannem ayrıydı ben doğmadan önce ayrılmışlar.En son babaannrmin oturduğu eve gitmiştim tabi hâlâ oradaysa.  Taksiciye parayı ödeyerek, arabadan indim.Artık kendime yeni bir sayfa açacaktım. Eve varmıştım  fazla umutlu olmasanda. Biraz merdiven çıktıktan sonra kapıya ulaşmıştım.

Zili çaldım "ding dong ding dong." Kapıyı hizmetçi açmıştı. Ne ne oluyordu en son batmıştık.

Hizmetçi " Kimsiniz hanımefendi ? "

"Ben Harry Brown."

"Aa demek küçük kız sizsizsiniz buyrun."

Aklımda bir an da birsürü soru işareti oluşmuştu.
Neyse içeri girdim. Babaannem beni karşılamıştı.

" Vayyy hoşgeldiniz küçük hanım siz buralara uğrarmıydınız? "
diyip bana sarıldı.

" Babaannecim benim seni çok özledim yaa"

" Gel güzel kızım bir soluklan da buraya gelmeni neye borçluyuz öğrenelim.

"Ya babaannecim yapmaaa böyle."





◇◇◇





Babaanneme olan biten herşeyi anlatmıştım annemin  pardon babamın kayilinin öldüğünüde.

Babaannem çok kızmıştı ve panik olmuştu.

" Ya nasıl böyle birşey yaparsın kızım nasıl polise neden gitmedin ne yapacağız şimdi ! "

" Babaanne babama yaptıklarını duyunca ne yapacağımı bilemedim gerçekten o kadın neler yapmış ya kafayı yicem babaanne."

"Harry ne olursa olsun böyle birşey olmamalıydı .Sen dur şimd hiçbirşey karıştırma  ben halledeceğim ama senle işimiz bitmedi Harry ! "

"Babaanne beni anlamaya çalış lütfen babam benim babam senin biricik oğlun."

"Senin bunu öğrendiğin de ne olursa olsun bana söylemeliyim. "

"Serkan ' ı çağır bana seher "

"Tamam Meryem hanım."

Serkan kimdi acaba. Biri geldi babaannem kulağına birşeyler fısıldadı. Serkan denen adamda

" Emriniz olur hemen hallediyorum" dedi.

"Babaannecim noluyor bana da söylermisin? "

"Sen korkma seni kurtaracağım." dedi.

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin