Vzbudila jsem se v jedenáct hodin a uvědomila si,že dnes je 24.12.
Obchody jsou do tří hodin otevřené,takže mám čas něco nakoupit.
Oblékla jsem se a vyšla z domu přímo na autobusovou zastávku.
Měla jsem ještě pár minut než autobus přijede.
Vytáhla jsem si sluchátka a pustila si tam písničku We Own It.
Během chvilky zastavil autobus přesně tam,kde jsem stála a nastoupila jsem.
T: ~Kam si tak rychle utekla ? Připravil jsem snídani,kterou jsem ti dal do ledničky.
Napsal mi táta a odpověděla jsem mu jednoduchou zprávou.
A~Za chvíli jsem doma.
I když si myslím,že mi to potrvá tak půl dne.----
Jsem ve velkém obchodním domě a abych řekla pravdu,tak se tu moc nevyznám a to jsem tu byla naposledy s Ondreazem.
Našla jsem jeden obchod,kde prodávají kosmetiku a tak mě napadlo,že něco Zoe koupím,protože kdybych ji nic nekoupila bylo by to hodně neslušné.
Vybrala jsem nějaké denní a noční krémy,masku na obličej a k tomu jsem přidala i vuňi.
Pro tátu jsem vybrala modrou kravatu,která se mi opravdu zamlouvala a k tomu dvě košile.
Ondreazovi jsem koupila také vůni a fialové tričko.
Moji mamce jsem koupila knihu,kterou si tak moc přála a nemohla ji někde sehnat a k tomu hodinky od Guess a pár potřeb co potřebuje do práce.
Vyšla jsem z obchodu ven na autobusovou zastávku,kde už přijížděl autobus.
Sedla jsem si a podívala se na mobil kolik času mi zabralo pro všechny něco sehnat.
Dvě a půl hodiny.
Když se dívám na té věci,jsem ráda,že jsem vzala na víc ještě jeden balící papír.----
Zabalení dárků mi trvalo jen hodinu a půl.
Teď ještě zbývá vzít cedulky a přilepit je na dárky.
Napsala jsem všechna jména,nalepila je a v tom jsem si uvědomila,že mi zbyla jedna cedulka s Tonyho jménem.
Sakra!
Podívala jsem se na hodiny,ale už bylo pozdě,jelikož už všude zavírali.
Podívala jsem se po pokoji,zda tu nemám něco,co bych mu mohla dát,ale pochybuji,že by se mu líbili holčičí věci.
I když..(smích v hlavě)
ČTEŠ
You are mine // SHORT STORY CZ(Dokončeno)
FanficPříběh o dívce jménem Ariana,která jede na Vánoce k tátovi do New Yorku,aby spolu prožili krásné svátky.Ariana,ale ví,že její táta má novou přítelkyni a ta má syna. •Fanfiction about Tony Lopez & Ondreaz Lopez -Vyskytují se vulgarismy a sex !