25

598 53 4
                                    

Ahoj !

Omlouvám se,ale nemám žádné nápady na psaní nebo jak by měl příběh pokračovat.
Budu se snažit něco napsat,ale teď bohužel mi to nemyslí a zase nechci,aby jste čekali týden nebo i klidně měsíc na další kapitolu a proto se budu snažit vydávat skoro každý den a pokud ne,tak mě to zrovna nepálí a dám kapitolu další den.
Budu se opravdu snažit.
Chci tohle dokončit a začít psát novou storku,která by se Vám také mohla líbit.
Teď sem Vám dám nějaké menší pokračování...








Do mého pokoje přišla Zoe s tím,že je večeře hotová a mám jít dolů si sednout ke stolu a povečeřet s ostatními.
Chvíli mi trvalo než jsem se z postele zvedla,jelikož jsem se na ní tak trochu uvelebila a nechtělo se mi už vstávat,ale nakonec jsem šla.
U stolu už seděli Tony s tátem a Zoe nosila postupně jídlo.
Každému z nás nalila džus a připili jsme si na lepší časy.
Zatímco jsem jedla,jsem ucítila na své noze kopnutí.
Podívala jsem se na Tonyho a ten se na mě rošťácky usmíval a poté mrkl.
Opravdu by mě zajímalo co se mu honí hlavou.
Věnovala jsem se jídlu a nereagovala na jeho kopance, abych mu věnovala pozornost.

Všichni jsme měli dojedeno a Zoe ještě přinesla dezert.
Bylo to něco s čokoládou a bylo to opravdu luxusní.
Musela jsem jí za to pochválit a ona byla štěstím bez sebe.
Omluvila jsem se,že už chci jít nahoru a byla jsem propuštěná od stolu.

V pokoji jsem si vzala nové pyžamo,dárky srovnala ke dveřím a šla přes chodbu do koupelny.
Zamknuto.
Zkusila jsem to ještě jedno,jestli jsem třeba špatně nestlačila kliku.
Zamknuto.
Jelikož jsem slyšela dole Zoe s tátem,tak jsem usoudila,že je to Tony.

Tony?"

Zaklepala jsem a otevřeli se dveře.
Tony stál jen v ručníku předemnou.
Mokré vlasy mu padaly do očí a stékali po něm kapky vody.
Prohlédla jsem si ho od zhora dolů a on si mě přitáhl k sobě a zavřel dveře do koupelny.

Viděla jsi mě,teď chci vidět tebe."

Zakuckala jsem se a vykulila na něho oči.

Prosím?"

Začala jsem se potichu smát,ale on stál jak přikovaný u dveří a nespouštěl ze mě oči.

Slyšela jsi mě,ne ?"

Musím uznat,že jeho dominantní chování mi způsobovaly motýlky v břiše.
Položila jsem si pyžamo na stůl a pomalu jsem si vyslékala tričko,které spadlo před mé nohy.
Skenoval si mě a poté se mi podíval do očí a nadzvedl obočí.
Měla jsem pokračovat.
Rozepínala jsem si knoflík od kalhoty společně se zipem a sundala si je dolů.
Nemohla jsem si nevšimnout jeho bouli.

Nech mě tě ošukat,prosím."

Zalapala jsem po dechu,ale než jsem se snažila nadechnout,přisál se mi na rty a začal mě líbat.
Vyzvedl si mě,takže jsem měla svoje nohy obmotané kolem něho.
Přesunul se mi na krk a já vydechla stén.
Rozepl mi podprsenku a odhodil jí neznámo kam.
Mezi rty si vzal mojí bradavku a začal jí sát.
Vzdychala jsem tak moc,že mi musel položit na ústa ruku,aby to nešlo slyšet.
A když už to začínalo být nejlepší,zaslechla jsem svoje jméno.

Ari ?"

"Ariano ?"

Táta.

You are mine // SHORT STORY CZ(Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat