32

589 33 8
                                    

Po dojedení večeře jsem šla umýt talíř a utřít ho.
Potřebovala jsem se nějakým způsobem odreagovat od toho hajzla!
Vzala jsem si klíče od auta a vyšla ven.

Když jsem byla někde, neznámo kde.
Vzpomněla jsem si na to,že jsem tátovi neřekla,kam jedu.

Pustila jsem si nahlas písničku od GD&T.O.P a zaparkovala na benzíně.
Už jen,když jsem vypla motor,jsem si mohla všimnout hloučku lidí stejného nebo i staršího věku než jsem já.
Uvědomila jsem si,že tu nemám ani žádné přátele,teda nepočítám Tonyho a On-.
Pane bože!
Dlouho jsem se neviděla s Ondreazem.
Vytáhla jsem mobil a napsala mi rychlou zprávu,zda semnou nechce někam jet teď večer.

Šla jsem si na benzínku pro kafe,jelikož jak jsem zjistila,tak tady mají snad to nejlepší kafe a není to žádný hnus.
Zalezla jsem zpátky do auta a dívala se na hlouček lidí opodál.
Zabrněl mi mobil hlásící příchozí zprávou.
Myslela jsem si,že mě bude chtít vidět,ale když jsem uviděla slovo 'přítelkyně' ihned jsem odložila mobil a poprvé za celý život,jsem se najednou cítila sama a nechtěná.
Neuvědomila jsem si to a už jsem byla zase z auta venku mířící k pokladně.
Stála jsem u pultu a vybírala si.
„Poprosím vás o jedny černé camel a zapalovač."
A bylo to.
Vlezla jsem si zase a snad už naposled do auta a poprvé v životě jsem si zapálila cigaretu.

A řeknu vám,že mi to docela i zachutnalo.



Jak se dnes máte ? ❤️ Snad se vám kapitola líbí ☺️

You are mine // SHORT STORY CZ(Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat