-Sara, te astept jos in cinci minute, trebuie sa pregatim decoratiunile, sa punem bomboanele in boluri si sa facem prajituri pentru copii , ia-o si pe Alice cu tine, a strigat mama ei, asigurandu-se ca fata a auzit din camera de sus.
Sara s-a privit in oglinda. Tinuta ei arata aproape la fel in fiecare zi. Bocancii negri, luciosi, cu catarame argintii faceau picioarele, de la glezne in jos sa para mult mai groase, desi, nelipsitii colanti, de aceeasi culoare cu incaltamintea, mati, scoteau in evidenta cat de subtiri si lungi erau de fapt. In partea de sus, Sara purta mai mereu tricouri sau bluze stramte, inchise la culoare, deoarece simtea ca asa este si sufletul ei. Ea considera ca fiecare dintre oameni trebuie sa arate ce simte, iar ea gasea cea mai buna cale de a face asta in stilul de imbracaminte. Parul gri, putin ciufulit ii atarna pe spate, pentru ca nu suporta sa si-l stranga, iar ochii mari de o nuanta foarte inchisa de negru erau si mai mult intunecati de tusul trasat cu grija, in fiecare zi, de-a lungul pleoapelor, apoi sub ochi. Buzele ei subtiri, conturate foarte bine cu un ruj visiniu, o faceau sa para cu mult mai matura decat era. Sub aceasta masca se afla o fata cu adevarat frumoasa. Zambea, privind clona din oglinda si se simtea mandra de ea. Noaptea aceasta trebuia sa fie una speciala. Ea crescuse, nu mai era aceeasi copila din anii trecuti. Se schimbase total. Inainte, Holloween-ul era sarbatoarea in care ea si prietenii eu se costumau in tot felul de monstri, colindand fiecare vecin, fiecare straduta, speriindu-se de toate povestile de groaza pe care le auzeau in acea seara si apoi faceau numaratoarea dulciurilor. Deja toate astea erau trecut pentru ea, nu se mai temea de toate acele prostii, noaptea de Holloween devenise mai mult decat toate astea, avea cincisprezece ani, era singura noapte din an in care se simtea ea insasi, intr-o lume in care cei ca ea erau criticati si aratati cu degetul de cate ori erau vazuti pe drum. Era al patrulea an in care petrecea Halloweenul in acea casa. In fiecare dintre cele trei nopti ale acelei sarbatori in casa ei era o atmosfera ciudata, dar o ignora mereu, crezand ca e normal sa se intample asemenea lucruri atunci.
Pe biroul din dreptul ei statea azvarlit un lantisor cu un pandantiv in forma unei sfere, primit in urma cu patru ani de la una dintre bunici. Sara l-a strans in pumn, incalzindu-l, dupa care agatandu-l in jurul gatului ei. Cand acesta a atins pieptul fetei, s-a aprins imediat, dezvaluind imaginea unor flacari. Ochii ei si-au schimbat pentru cateva secunde din negru, intr-un auriu. Si-a tras tricoul deasupra, facand lantul sa dispara sub acel material subtire. Si l-a tras mai jos, acoperindu-si soldurile. Si-a mai trecut odata mainile prin par, aranjandu-l, apoi a iesit pe hol.
A batut de cateva ori in usa camerei lui Alice, care a murmurat un "Intra." Sara si-a varat capul intre perete si usa camerei surorii ei si i-a zis:
-Mama a spus sa mergem jos, ca sa o ajutam sa pregateasca toate lucrurile pentru diseara. Tu mai pleci la colindat?
-Mai intrebi? Am sa fiu vampir. Mi-am cumparat chiar azi o pereche de colti, care par foarte reali.
Alice era opusul surorii ei. Era vesela, jucausa, plina de viata si foarte copilaroasa. Avea numai zece ani. Spre deosebire de sora ei, care avea parul gri, ea avea parul blond, in bucle, iar ochii ei erau verzi, cu o usoara nuanta de albastru deschis spre pupile.
Sara tinea la sora ei, dar ura cand mama ei o obliga sa o ia pe Alice cu ea cand mergea prin oras.
-Ai de gand sa te pregatesti mai repede sau vrei ca atunci cand vom iesi din camera ta Holloween-ul sa fi trecut deja?
Alice a incercat sa faca o pirueta, dar aproape ca s-a impiedicat de propriile sale picioare, cand bratul surorii ei mai mari a tras-o spre iesirea din camera. Parul ei era incalcit, pentru ca nu apucase sa se pieptene, iar rochia roz, plina de floricele colorate era sifonata.
-Mama, mai sunt doua ore pana incep copiii sa vina! De ce sa facem toate astea acum? A tipat Sara, verificandu-si telefonul pentru a vedea cat este ceasul.
CITEȘTI
Dincolo de pereti
Random- Sara, te astept jos in cinci minute, trebuie sa pregatim decoratiunile, sa punem bomboanele in boluri si sa facem prajiturele pentru copii , ia-o si pe Alice cu tine, a strigat mama ei, asigurandu-se ca fata a auzit din camera de sus.