Kız oğlanı gördüğü an oğlan ile gözleri birleşmişti. Kız bu bakışması bir çok ilaçtan daha etkili görmüştü. Mutlu olabilmek için o kadar şey yaparken sadece oğlanın bakışı ile mutlu olmuş ve içi kıpır kıpır olmuştu.
Lisa'nın onu dürtmesi ile kendine gelmişti. Lisa "hadi gidelim yoksa geç kalacağız" demişti. İçeri girmeden önce oğlanla son kez bakışmışlardı.
İçeri girdiğinde doktoru 'daha çok yakın arkadaşı gibi' konuşmaya başlamıştı.
Jennie son bir haftada olan şeyleri ona anlatırken bugün ki olayı gülümseyerek anlatmıştı.
Doktoru Jisoo ona "adını biliyor musun belki tanıyorumdur" demişti. Jennie bir an düşünmüş ve cevap vermişti.
"adını bilmiyorum fakat buraya bugün bir arkadaşı ile gelmişti Jungkook"
Doktor bir anda şaşırmış olmasına rağmen devam etmişti.
"evet tanıyor olmam lazım eşim yani doktor jin'in hastası olmalı. Ağır bir depresyonda" diye cevap vermişti.
Bir süre düşünen Jennie aklına gelen fikir ile doktoru ile vedalaşarak çıkmıştı.
Tam o sırada karşı odadan o çocuk çıkmıştı. Hemen Lisa'ya dönerek
"bu akşam Jungkook ve arkadaşı ile bir şeyler yapalım" demişti. İlk başta Lisa şaşırsa bile bir şey dememiş ve Jungkookların yanına gitmiş ve bugün onlarla buluşmak isteyip istemediklerini sormuştu.
Jungkook yanında ki çocuğa kısa bir göz atıp tabi ki demişti. Kız o sırada sadece sırıtıyordu ve oğlana bakıyordu. Oğlanın da kızdan pek farkı yoktu.
Eve vardıklarında Lisa hemen Jennie'den olanları anlatmasını istemişti. Jennie ise
"onu ilk başta hastanenin bahçesinde siz Jungkook ile konuşurken gördüm gerçekten çok hoş bir çocuk. Sonra onu doktoruma anlattım bana anlattığına göre ağır depresyon hastasıymış benim gibi ve onu çıkışta gördüğümde onla tekrar buluşmak istedim" demişti.
Lisa bu olanları ağzı açık dinlerken Jungkook ona mesaj atmıştı.
'Akşam saat 7'de sizi alacağız ve yemeğe gideceğiz bu yüzden şık giyinin' demişti.
O sırada saat 5'ti ve bu yüzden Lisa telaş yapmıştı. Oğlanlar onları Lisa'ların evinden alacağı için Lisa'nın evindeydiler. Fakat bu Jennie için pek iyi değildi çünkü Jennie etek gitmeyi sevmez fakat Lisa bayılırdı bu yüzden sadece eteği vardı dersek daha doğru olurdu.
Onlar hazır olduğunda saat 18.58'di.
Jennie altına siyah dizinin 1 karış yukarısında biten bir etek üstüne ise siyah düz bir tişört giymişti. Lisa ise onun aksine elbise giymişti. Üstüne kadife siyah bir elbise giymişti. Jennie (Lisa'nın zoru ile) ikisi de topuklu ayakkabı giymişti.
Aşağı indiklerinde olanların geldiğini görmüşlerdi.
Kız o sırada anladı. Ona daha adını bilmediği kişiye aşık olduğunu.....