Arabaya bindiklerinde Lisa ön koltuğa Jungkook'un yanına oturmuştu. Kız ise oğlanın yanına.... Kız ona kaçamak bakışlar atarken oğlan sadece dışarıyı izliyordu veya kıza öyle geliyordu.... Kız bilmiyordu ki oğlan aslında kızı izliyordu pencereye yansıyan görüntüsünden.....
Aslında oğlanda hayran kalmıştı kıza fakat kızı kendi karanlığına çekemezdi. Çünkü bilmiyordu ki kızda karanlıktı...
Restorana geldiklerinde cam kenarına oturmuş ve sadece bakılmışlardı. Lisa ve Jungkook koyu bir sohbete girmişti. Yemek siparişi alındıktan sonra Lisa, Jennie ve Yoongi'nin bakışmasını farketmiş ve Jungkook'a söylemişti.
Bir anda söze giren Jungkook
"tanıştınız mı" demişti.
Yoongi ve Jennie sadece birbirlerine bakmıştı.
Lisa devam etmişti.
"galiba tanışmadınız tanışsanıza"
Yine sadece bakılmışlardı. Söyleyecek sözleri yoktu sanki onlar değil gözleri konuşuyordu.
Lisa artık dayanamamış Jungkook'a mesaj atmıştı
Lisa: Jennie arkadaşından hoşlanmış bir şeyler mi yapsan ki??
Jungkook:Şaka mı yapıyorsun? Yoongi tüm gün bana minnetlerini sundu sırf Jennie'de orada diye.
Lisa: O zaman bir şeyler yap aralarını yapalım Jennie bu aralar iyi değil biliyorsun ki belki birbirlerine yardım ederler.
O sırada Jungkook söze atlayarak
"galiba konuşamıyorsunuz ben sizi tanıtıyım Jennie bu Yoongi benim arkadaşım Yoongi bu sevgilimin arkadaşı Jennie"
Bu cümleyi kurduktan sonra Lisa şok içinde kalmıştı. Jungkook yaptığı hatayı anlayıp düzeltmişti.
"pardon gelecekteki sevgilim tabi istersen eşimde olabilirsin gelecekte" demişti.
Lisa kaskatı kesilmişti. Jungkook onu reddettiğini düşünüp suratını asarken Lisa karşısında ki adamı öpmüştü.
Jungkook sanki bunu bekliyormuş gibi hemen onu tekrar öpmüştü.
Jennie ve Yoongi o sırada yavaş yavaş konuşmaya başlamıştı. İlk başta konuşmaya başlayan Jennie'ydi.
"benle çık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God Is A Woman *Yoonie*
Historia Corta-Yoonie- Yan ship -Liskook- Kısa bir hikayedir.