Bu olaydan sonra 2 hafta boyunca oğlan kızın peşinden koşmuştu.
Kız en sonunda affetmeye karar vemişti.
Yoongi bu haberi alınca çok sevinmişti. Hemen onu yemeğe çıkartacak ve ona orada hediyesini verecekti.
Jennie'ye mesaj attı.
Yoongi:Akşam saat 8'de seni alacağın hazır ol 😉
Jennie mutluydu...
Akşam saat 8'de arabaya binmiş ve restorana gitmişlerdi. Jennie üstüne lacivert elbisesini giymişti. Yoongi ise lacivert bir takım... Dışarıdan görenler onları çift sanabilirdi. Zaten ötme değiller miydi? Hayır o eskidendi ama bu yeniden 'biz' olamayacakları anlamına gelmiyordu.
Geldiklerinden beri kimse konuşmamıştı.
Yoongi bir anda yalvarana kadar
"Jennie seni gerçektem çok seviyorum lütfen benle yeniden çık"
Jennie sadece bakmıştı. Ve şunu demişti.
"Neden gittin?"
"Sana zarar verecektim. Çok kötüydüm tedavi oldum. Ben..... Kanserdim aslında herkes depresyon olduğunu sanıyordu fakat değildi işte kanserdim ve ölecektim. Sana daha fazla zarar vermemek için gittim lütfen anla seni hep özledim."
Oğlan ağlamaya başlamıştı. Kızın da yanağından bir yaş düşmüştü. Ve söylenmişti.
" APTAL BERABER ATLATABİLİRDİK."
" Ölebilirdim"
"En azından kanseri öldü derdim beni terketti demezdim"
"Bilemedim lütfen..... lütfen affet seni o kadar çok seviyorum ki 3 yıl öncekş gibi seviyorum."
"Söz mü?"
"Sonsuza kadar"
İşte o zaman anlamıştı Jennie sevdiği adam ne olursa olsun ona geliyordu......