-6-

318 27 0
                                    

Bunu okuyan Jennie yıkılmıştı. Hemen Jungkook'un yanına gitmiş ve Yoongi'nin yerini öğrenmeye çalışmıştı.

Jungkook'un tek dediği 'bilmiyorum' ah hadi ama çocuk kandırıyordu burada.

Lisa, Jungkook ile konuşmuştu. Fakat Jungkook gerçekten bilmiyordu.

2 yıl sonra
İşte o gün Jennie'nin son randevusuydu. Artık Yoongi'yi atlatmıştı. Yani öyle umuyordu.

Çıkmışlardı. Jennie mutluydu. Fakat Lisa ve Jungkook fazla gerginlerdi. Jennie'ye sadece akşam hep birlikte yemek yemeğe gideceğiz denmişti. Kızım haberi yoktu o'ndan...

Akşam üstüne saten, sırt dekoltesi olan siyah bir elbise giymişti.

Akşam yemeğe geldiklerinde yemekler yenmiş ve sıra şaraplara gelmişti. Kırmızı şarabını yudumlarken eskiden olanlar geldi fakat bir eksik vardı. Kız oğlanın yüzünü pek hatırlayamıyordu.

O sırada kapıdan biri girdi o'ydu.
Fakat başka bir masaya oturmuştu. 1 kadının olduğu bir masaya o kadının kendisi olmadığı masaya...

Aniden kalkarak lavaboya gitmişti ve ardından Lisa gelmişti. O da görmüştü o'nu. Artık kız o'nun yüzünü hatırlıyordu fakat bu sefer hatırlamak istemiyordu.

Kendine çeki düzen verdi çünkü o "Kim Jennie'ydi". İçeri girdiklerinde bu sefer Yoongi onların masasındaydı. Oraya gittiklerinde kız, oğlanı görmemiş gibi yaptı.

Bir anda Yoongi sesini temizleyerek konuştu.

"Ah ilk başta bu masaya gelemedim Kuzenimi gördüm de" demişti. Çünkü kıza bir açıklama borçlu gibi hissediyordu.

Jennie, Yoongi'ye bakmayarak ortaya

"kalkalım mı burası biraz pezevenk doldu da" demişti.

Kalkmaya yeltendiklerinde Yoongi şunu demişti.

"Hala seni seviyorum Jennie lütfen beni tekrar sev"

Jennie alayla gülerek

"karşında eski salak Jennie yok" demişti.

Haklıydı. Çünkü o kendi kendi krallığının hükümdarı olmuştu ve bunu kralı olmadan başarmıştı.

Ama bu kızın oğlanı sevmediği anlamına gelmezdi.....

God Is A Woman       *Yoonie*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin