~22~ ( ÖZEL BÖLÜM )

528 17 4
                                    

Rose'den

Şu an Jisoo unnie'nin düğünü için hazırlanıyorduk. Hepimiz çok güzel olmuştuk Jisoo unnie hariç çünkü o hepimizden de güzel olmuştu. 2 ay sonra da Jennie unnie Yoongi ile evlenecekti. Lisa ile bizim yaşımız küçük olduğu için biz seneye evlenecektik.

"Yhağ unnie!" Jennie bir anda bağırınca yerimden sıçramıştım. "Yhağ ne bağırıyon salak!" Diye bağırdım bende. "Efendim jennie?" Jisoo hem saçı yapılırken hemde jennie ile konuşuyordu.

"Unnie çok güzel olmuşsun dicektim o yüzden bi anda bağırdım çünkü çok güzelsin lağnn!" Hepimiz gülmeye başladık. Bir kaç dk sonra Jisoo unnie'nin işi bitmişti.

Lisanın üzerinde açık mavi bir elbise vardı altına da siyah topuklu giymişti saçlarını yine salık bırakmıştı.

Jennie unnie'nin üstünde siyah bir channel elbisesi vardı altında rengini pek anlamdıramadığım bir topuklu vardı ama çok güzel gözüküyordu. Saçı ise her zamanki gibi salıktı.

Benim üzerimde kırmızı bir elbise vardı biraz kısaydı. Saçım örgülüydü ve ayağımda uzun siyah topuklu botlarım vardı.

Jisoo unnie zaten gelinlikle anlatılamayacak kadar güzel olmuştu az çok tahmin edebiliyorsunuzdur umarım.

Bir kaç dakika sonra içeri jk, jimin, yoongi ve jin gelmişti. İçeriye girince hepsinin gözü fal taşı gibi açılmıştı. Jk "oha kızlara bak beğ" deyince hepimiz gülmeye başladık.

Jinsoo ikilisini yalnız bırakmak için odadan çıktığımızda yoongi: "jennie bizde 2 ay sonda evlenicez seni de böyle güzel görmek istiyorum zaten güzelsinde olsun yine de güzel ol" dediğinde hepimiz gülmüştük. Salak yoongi.

Salona geçtiğimizde içerinin kalabalık olduğunu gördüm ve gözüme üç tane yakışıklı adam girdi. Hobi, Taehyung ve namjoon üçlüsü bize bakıyordu.

"Woah çok güzel olmuşsunuz kızlar" dedi namjoon. Bizde teşekkür ettik. Kızlarla jisoo unnie'nin annesinin yanına gidip biraz konuştuk.

Büyük bir alkış koptuğunda kapıya baktık ve jinsoo ikilisini gördük hemen kızlarla yerlerimize oturduk. Tabii ki de herkes sevgilisinin yanında oturuyordu.

Jinsoo ikilisini görünce duygulandım ve ağlamaya başladım. Jimin ağladığımı anlamış olacak ki sırtımı okşuyordu. Jimine dönüp gülümsediğimde o da bana gülümsedi.

İkili masada yerlerini alırken jennie ve taehyung da nikah şahidi olarak masanın diğer tarafına geçtiler. Jisoo unnie "EVET!" Diye bağırınca herkes alkışlamaya başladı. Bir kaç dk sonra da jin "EVET!" Diye bağırınca tekrardan herkes alkışlamaya başladı.

Biz buraya şarkı söylemek için gelmiştik. Nasıl bu hallere düştük biz? Üstelik şu an Jisoo unnie'nin düğünündeyiz...

————————————————————

Evet alternatif bölüm yazdım umarım beğenirsiniz :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•BANGTANPİNK WHATSAPP• (TAMAMLANDI✅)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin