4.bölüm

136 30 9
                                    

Evet yine sabah yine alarm offf...

"Kızım bi kerede ben soylemeden kalk hazirlan,elalemin cocuklari kadar olamiyorsun gece"

Allah Allah kim bu elalemin cocuklari bir turlu taniyamadim annemin meshur sozu daha dogrusu tum annelerin meshur sozu...

"Tmm kalktik yaaa"

Acaba bugun ne giysem siyah tayt ve siyah tişört giyeyim zaten butun okul siyah giyiniyo okul okul degil sanki dingonun ahiri...neyse gec kalcam zaten babamda artik beni burakmiyor offf simdi isin yoksa yuru...

Kahvaltida yapmadim artik okulda yaparim...yarim saate kadar okula varmistim derse girmeden kahvalti yapsam iyi olcak cunku kurt gibi açım size daha once doymadigimi soylemismiydim ve doymuyorum...

Kafami yemege gomup yerken arkadan senanin sesini duymamla kafami kaldirmam bir oldu"kizim yavas ye bogulacaksin"

"Ne yapiym acım aç..."

"Tmm hadi cabuk ol derse gec kalacan"

"Tmm hadi gidelim doydum zaten"

"Eee bi zahmet doy..."

"Dalga gecme yaaaa"

"Saka yapiyorum yaaa..."

"Sinifa girmemle uyuzu gormem bir oldu hı one ya yerime oturmuş..gorur simdi o"

"Ben sana bir daha benim yerime oturma demedim mi?"

"Ne yaparsin kalkmassam.."

"Kalkmassan kalkma bende yerine otururum..."

Oha ya bir insan bu kadar mi umursamaz olur ya resmen bir sey demedi..

"Bende geceysem bunu sana odetirirm"

"Bana mı odetirsin guldurme...

"Ohaya ben seslimi konustum resmen konustukca batiyorum..."

"Bence de batiyorsun o yuzden kapa ceneni..."

Allah ım nasil bir yere dustum boyle....

Neyse biraz hocayi dinleyeyim bari..zaten yiyecekmis gibi bakiyor bari anliyormus gibi yapayim..en sevmedigim ders cografya ne kadar anlayabilirimki

"Dağlar denize dik uzanir evet yarim saattir ayni cumleyi tekrarliyo Allah'tan zil caldi da ciktik yoksa kafayi yiyecektim..

Eşyalarımı toplayip eve dogru yuruyorken bir de ne goreyim uygar yine kavga ediyor ben nasıl ordan gideyim şimdi

"Çeklirmisiniz ben eve gidecem de"

"Ooo kimleri görüyorüm küçükkk"

Benle konuşrken yanındaki çocuk ona yumruk attı tabi yine ben çantamı alıp onun kafasına vurmaya başladım uygarda orda sırıtıyo ya insan bi yardım eder uyuz

Uygar'ın yanindaki kız ne kadar gıcık ya hep uygarın ağzının içinde gıcık nolsunn.

Evettt ilk defa kendim eve geldim gelene kadar canım çıktı tabi puffff.


Oyyyyy veeee yorummmmm:)))))))











psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin