"Kızım kalk!
Anne lutfen biraz daha....
Gece beni delirtme kalk!
Annem yine icindeki canavari konusturdu...evet bugun kesinlikle okula gitmek gibi bir fikrim yoktu ama annemin bu sesinden sonra gitmemek gibi bir şansim yok. yoksa annem birazdan ustume atlayacak...
Eskiden ask nedir diye sorsalar gulup gecerdim..oyle bir sey yok derdim taki cansuyu uygarla gorene kadar..bu nasil bir duygu biliyor musunuz butun cocuklarn sokakta deli gibi kosup oynarken senin camin onunde uzgun bir sekilde oturup onlari izlemesi gibi...bu nasil bir sey biliyor musunuz disarda deli gibi yagmur yagiyor,firtinalar kopuyo ama sarilacak kimsen yok...
İste benim su an uygara karsi olan durumumda boyle cok kirginim,kizginim ama bir yanim deli gibi onu seviyor...ona karsi duygularimi bastiramiyorum ben bu cocuga kör kötük asık olmusum Allah belami versin ki canimi verecek kadar cok seviyorum...bunlari ilk defa kendime itiraf ediyorum...
Küçükken sokakta deli gibi kosuşturup oynardik...yere duserdik dizimiz kanardi ustumuz basimiz camur icinde kalirdik...duserdik ama kalkmasinida bilirdik keske hep cocuk kalsaydik...keske hic buyumeseydik....cunku insan buyuyunce anliyor acı gercekleri...cunku insan buyudukce ogreniyor gercekleri...
Bu dusuncelerime dalmisken...okula geldigiminin bile farkina varmamisim..okulun bahcesine girmemle uygarı gormem bir oldu ve tabiki bu pavyon kizini resmen cocugun ustune cikmis ben bu kizi parcalarim..lan hangi salak benim olana karisir benim olan mı yine sahiplendim cocugu...
Evet bunları takmadan sınıfa girdim tabi uygarın yanina degil esmanin yanina oturdum moralim çok bozuk dayanamiyorum artik bugun okula gitmeseydim ne olacakti ya annemmin sayesinde okuldayim kapidan gelen uygara baktim oda bana bakiyodu gözlerimi devirdim....
Oo yesil gozler yine bana bakiyodu yine yine yine.....
Evet tabi cansuda yanindaydi bunları görmek istemiyodum bide cocugun agzina giriyo ya sinir oluyorum oohaaa ne ara ağladimm ben bune ya gözlerimden yaş akiyo...
Hemen gözyaslarimi sildim uygar böyle gormemeli beni yoksa oda beni ezik sanar ben ne ara buna alismistim kendimi buna bu kadar kaptirdim ki olamaz olamaz ya...Hoca sinifa girdiginde gözleri gözümden ayirmisti derse katilmak istemiyorum ya hocadan izin alip lavabayo gidecem
"Hocam lavaboya gidebilir miyim"
"Tamam git "
Siniftan cikinca uygar bana bakiyodu evet rahatsiz olmuyordum bundan ama o cansuyla ciktigindan beri onu görmek istemiyodum ben kendi kendime konusurken birinin benim kolumdan tutmasiyla yerimden sicradim
"Ne var birakirmisin beni"
"Sakin ol kucuk neden boyle yapiyorsun"
"Ne yapmisim uygar"
"Trip atiyosun beni hic takmiyosun"
"Yoo simdi birakirmisin beni "
"Soylemeden birakmam"
"Yaaa biraaak"
"Birakmiyorum soyle"
"Seni cansuyla gormek istemiyorum anladin mi istemiyorum"
Kolumu birakmasiyla lavaboya dogru kostum evet yine agliyodum ben nasil boyle bisey soylerim ya allah kahretsin ya hocadan izin alip eve gitmek istiyorum....
.......
İzin almistim hocadan su anda eve dogru yuruyorum canım çok sıkkın ya yururken agzimdan sarki mirildiyodum..
🌟Yorumlarinizi ve oylarinizi unutmayin🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat
ChickLitBabasının tayini sayesinde karanlık bir çocuğa aşık olan geç bir kızın kurgusu.