28.bölüm

50 14 12
                                    

"Yav oğlum senin yüzünden intihar etmiş cansu"

"Banane kendisi intihar etmis ben mi dedim git kendini intihar et diye tamam kes abartma yeter"

Telefonu emre'nin üzerine kapattim neden kapattim peki abartiyo

"Ne olmuş uygar"

"Cansu intihar etmiş bey efendi hastaneye gitmemi istiyo"

"Bey efendi kim ki"

"Bizim gruptan ne yapcan sen be"

"Hiç,bide cansu hangi hastanede"

"Ne bilem geberip gitsin o****u"

Gece'nin ağzından

Ben böyle dayanamam ki cansu şu anda hastande evet sevmiyor olabilirim ama oda bir insan yani sonuçta ben böyle duramam gidecem ne olursa olsun.

"Uygar geç oldu uyuyalım mı"

"Sen git uyu ben birazdan gelecem"

"Hayir gell"

"Tamam be gitt"

Tabi neden hemen uyumak istemiştim cunku uygar uyuyunca ben cansu'nun yanina gidecem..

Sonunda uyudu yaw hiç uyumiyacak sandım ya hep tavana bakti tavanda ona off neyse hemen telefonunu aldim nee şifre mi lan bunun şifresi ne acaba..

Uygar olmadı,lan bunun şifresi ne tabi ya küçük cadı oldu peki neden şifresi bu neysem hemen emrenin numarasini almaliyim ha işte aldim

-alo emre ben gece

-hangi gece

-lan kaç gece var okuldaki

-uygar'ın manitasımı

-evet her neyse o'yum

-tamam ne istedin söyle yenge

-ne yengesi be öküz sen cansu'nun hangi hasatanede oldugunu biliyomusun?

-tamam kızma yenge evet biliyorum istanbul................hastanesinde

-tamam tşk

Üzerine telefonu kapatmıştım.hastanye gitmek icin uygar'ın arabasını ödünç aldım(çaldım).

Araba sürmeyi biliyorum babam öğretmişti of yine aklima annem ve babam gelmişti onlarla gecirdigim guzel gunler neyse once bir hasatneye gidim sonra düşünürüm bunları

.....

Sonunda hastaneye gelmiştim acaba hangi oda da kaliyor ya bu hasatane çook büyük nasıl bulucam ben bu odayı...ha doktoru görünce yanina gittim belki yardimci olur bana..

"Merhaba şey cansu yıldırım hangi odada kaliyor"

"Haa o zehirlenen"

"Evet o nerde hangi odada"

"2.katta 331.nolu odada"

"Tamam tşk"

Hemen odaya gittim cansu uyuyodu ama acıdım kıza ya evet normalde uygar'ın yaninda olsaydi belki acimazdim hatta oldurmek isterdim ama burda boyle gorunce acidim ne yapim ya insanim sonuçta vicdanim sizliyo..

"Niye geldin sen buraya"

"Senin intihar ettiğini duydum geldim geçmiş olsun"

"Senden başkası gelmediki zaten"

"Hiç kimse mi"

"Hiç kimse"

"Neden ailen falan"

"Onlar yurt dışında gelemediler bir tek sen geldin okuldan arkadaslarimda gelmedi"

"Üzme kendini bu kadar ne olur"

"Zaten üzülecegim kadar uzuldum bosver"

"Biliyomusun ilk defa senle böyle arkadaş gibi konuşuyorum ve seni uygar'la görsem cok sinirleniyom ama işte"

"Bak daha sen çok gençsin göreceğin gunler var sonra ilerde kocan cocuklarin olacak ya bunları düşün hem sen benim yerimde olsaydin ne yapardin hiç dusunmezdin annen yok baban yok kimsen yok benim hayatim seninkiten on kat kötü"

"Bu arada başın sağ olsun"

"Dostlar sağ olsun ben gidicem şimdi üzülme tamam mi"

"Tamam,Gece şey ben artik uygar'ı sevmiyorum ben başka birisine aşığım"

"Kime"

"Cenk onu seviyorum"

"İnşallah mutlu olursun cansu"

"Tşk "

"Ben gidiyorum gecmis olsun yeniden"

Gercekten kıza üzülmüştüm lan ben tek mi onu gormeye gittim böyle arkadaşlara yaziklar olsun be...
Her neyse ben eve geç kalirsam uygar evi yıkar lan hemen gitmeliyim bide arabasini caldigimi duysa kiyametleri koparir

......

Arabaya binmistim bile kendime guzel bir sarkı açsam ne olur ki ama burda hiç güzel sarkilar yokki ha buldum bitane hirai zerdüş=beni sevmedi (kessin dinleyin)....ama çok güzel bir şarkı ben sarkiyi söylerken bana mesaj geldi diye telefona bakarken karşıdan gelen arabayı gördüm dahası yok hiç bişey hatirlamiyorum .....

Oy ve yorumunu bekliyorum eger destek olursaniz yeni bölümler gelecek❤❤❤😘😘😘

psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin