14.bölüm

63 21 1
                                    

Offf bugun okula gitmiyecekmiydim annem niye beni kaldirmadi ya haaaa doğru bugun cumartesi ohaa saat 12:30 baya uyumuşum be. Her neyse aşagı ineyimde kahvalti yapip ekin'le buluşurum bende.

"Annnnneccccimmmm gunaydin"

"Günaydın kızım hadi kahvaltini yap bakalim sonraa dersinin basina"

"Anne ne dersi ya daha yeni uyandım"

"Bende diyorumli biç ders calismiyosunn biraz ders calis"

"Tamam anne calisirim ama önce ekinle buluşmam lazim"

"Neee önce ders sonra ekin"

"Offf tamam"

Maalesef annnemden kurtulmam imkansiz ne yapalim biraz calisiriz oy anne oy yakitin beni

"Tamam anne yukarda ders calismaya gidiyom"

"Tamam kizim sen git ben sana meyve soyup getirim bazende kotrol ederim seni ders calişiyomusun diye"

"Anne calisicamm ya"

......

Offf öldüm saat 13:00 te ders calismaya basladim saat 17:00 oha bu ne yaa ekinle buluşayim bari valla anne kusura bakma izin verecen yoksa bi daha calismam.

"Anne dersim bitti ekin'le buluşmaya gidiyom"

"Tamam git geç kalma"

"Tamam"

Sonunda evden ciktim ohhh miss ekinle gecen gittigimiz cafe de bulusacaz.ayy keşke sena ve çınar da olsaydı onları çok özledim eve gidince sena 'yı ararım...

  Ha ekini gördüm eski yerimize oturmuş yine ohaa yinemi onlar tabi her cumartesi pazar burdalar tabi kim olabilir 'uygar' offf bide hep bana bakiyor bişey yapamiyorum.

"Hoşgeldin gece ne yapiyorsun nasilsin"

"Buraya gelmeden çok iyiydim ama işte bunları görünce"

"Onları takma be zaten o cansu'dan gıcık aliyorum"

"Tamam"

"Gece sana bi hikayemi anlatayim mi sen daha okula gelmeden neler oldu"

"Anlat anlat hadii"

"Tamam,şimdi lise bir dik daha cansu bizim siniftaydi ben ondan nefret ediyodum hâlâda nefret ediyorum işte ben sınıfa gordigimde bana çelme takmişti tabi ben ne yaptim....
Onun çantasının içine oyuncak fare koymuştum gördüğü an çığlık falan tabi olan yine bana oldu disipline gittim...
O yüzden bu sene sizin sinifa geldi işte ona yapmadigim şey kalmamişti.

"Ohhhhh canıma değsin valla ekin iyi ki senle düşman değilim ha düşman olsaydik bana yapmadigini birakmazdin"

"Yok kiz sende fenasın"

Biz derin sohbetlere dalarken yan masada oturan cansu bize doğru geliyodu bu kizin yine ne istiyecek ya bu kızdan neden bu kadar nefret ediyorum ki anlamadim;

"Gece tatlim artik sevgilimden uzak dur tamam mi bebiş"

"Sevgilin kim be ne sacmaliyosun"

"Kim olacak uygar"

"Neeee uygar'mı?"

"Evet tatlimm anla artik uygar seni sevmiyorrr"

Tabi dayanamadim aglayarak cafeden cikip gittim ekin ise arkamdan sesleniyodu ama hic bişey takmadan kosarak eve gittim bunu nasil yapar bana ya nasil allah belani versin uygarr allah belani versin evet belki sevmiyo olabilirim ama o gunki sozunden sonra bunu yapmasi zoruma gitti herkesten herseyden nefret ediyorum.

Eve gelmistim ama hicbirsey umrumda degil ayakkabimi cikarip direk odama gecip uyudum evet yarin pazar gunu disari cikmiycam hep uyuyacam pazartesi gunude gitmiycem ALLAH 'ımm yaaa offf çıldıracam ekine ayip oldu ama haa neyse yarin ararim biraz kafa dagitayim iyi geceler bana.

         Oy ve yorumunuzu beklirem....

olumsuzmusunuz. Seni sevirem kardesim k.b seni birakip kactim uzgunum hepsi uygarin sucuu😁😁

psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin