Eveeet uzun bir zamandır hikaye önerisi vermiyorum bende dedim ki haydi kızım tembelliğe son ver yatağından ayrıl ve bir bölüm yayınla . O yüzden size yeni bitirdiğim bir kitap önericem .
Aslında bu kitabı önermemin amacı biraz farklı , yani nasıl anlatsam bu kitabı unutmak istemiyorum ne kadar unutmam desem de insan aklı bizden istemsiz unutabiliyoruz . Bende anı kalsın diye buraya , sizlere aktarıyorum . Bu kitabı yaklaşık 5 saatte bitirdim . Hiç abartısız 5 saat . Her bölümünde ayrı bir duygu akıyor . Birinde ağlarken birinde gülebiliyorsun . Bölümleri çok uzun değil ama kısada değil . Bu kitabın ikincisi de var ama o pek uzun değil 17 bölümlük bir şey bir iki tanede özel bölümü var . Neyse okunmaya değer bir kitap . Yada ben öyle düşünüyorda olabilirim .
Şimdi birde kitaptan bahsedelim . Biraz dramatik yok yok baya bir dramatik bir kitap .
Ana karakterimiz 13 yaşında kemik kanserine yakalanıyor . İlk başlarda pek önemsemiyor ve okula gitmeye devam ediyor ama bir zaman sonra burun kanamaları , bayılmalar başlıyor . Ha birde ana karakterimiz babasının kim olduğunu bilmiyor . Bir süre sonra hastaneye yatırılıyor . Bir kaç gün sonrada annesi trafik kazası geçirip vefat ediyor. Ve bir anda babası ortaya çıkıyor Tony Stark .
Zaten olaylar burada başlıyor . Ana karakterimiz hem babasına alışıp hem de hastalığını yenmeye çalışıyor . Bu arada hikayenin isminin "Gizli Defter" olmasının nedeni ana karakterimizin bütün bu olanları bir deftere yazıp o defteri saklaması .
Zaten bunları ilk bölümlerde öğrenebilirsiniz devamını anlatırsam tadı kalmaz . Aşağıya konusunu ve ikinci kitabını bırakıcam . İkinci kitap yazarı ağzından anlatılmıştır .Bu ilk kitabın özeti .
Bu da ikinci kitap ve konusu .
Görüşmek Üzere 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Önerileri
RandomHey buraya bak . (❍ᴥ❍ʋ) Evet evet sana diyorum beni dinle . Şimdi sakince elini ekrandan çekiyorsun ve şu an yazacaklarımı okuyorsun . Eveeet sadede gelirsek sen iyi bir kitap okumak istiyorsun . Ben iyi kitaplar öneriyorum . Eee o zaman neden kita...