1. bölüm

718 35 23
                                    


I'm coming home
Eve geliyorum

I'm coming home
Eve geliyorum

tell the World I'm coming home
Dünyaya eve geldiğimi söyle

Let the rain wash away all the pain of yesterday
İzin ver yağmur dünün acılarını yıkayıp götürsün

I know my kingdom awaits and they've forgiven my mistakes
Biliyorum krallığım beni bekliyor ve hatalarımı affettiler

I'm coming home, I'm coming home
Eve geliyorum, eve geliyorum

tell the World that I'm coming
Dünyaya eve geldiğimi söyle


Güneşli güzel bir günde Thor arkadaşlarıyla evinde toplanmış Video Oyunu oynuyordu. Sif elinde tuttuğu biranın kapağını açarak Thor'a uzattı. Thor konsolu tek elle rahatlıkla oynarken birasını yudumladı, Frandral elindeki konsolda parmaklarını hızla gezdiriyordu bir yandan da göz ucuyla sarışın yapılı arkadaşına bakıyordu. Thor bu oyunda gerçekten de iyiydi.

"Ailen seni ziyarette mi geliyor?" Diye sordu Frandral hâlâ oyun oynarken.

"Evet birkaç güne burada olurlar." Dedi Thor, bitirdiği bira şişesini masaya koyarken cep telefonu titreyerek çaldı. Kaşlarını çatarak ekrandaki numaraya baktı kayıtlı değildi, muhtemelen önemli bir şeydir diye düşündüp oyunu bırakarak daha sessiz bir yere geçti.

Telefonu açıp "Merhaba," dedi

"Thor Odinson ile mi görüşüyorum?" Diğer taraftar bir kadın sesi duyuldu.

"Evet." Dedi Thor yavaşça.

"Ben memur Myers. Evlât,  sana bazı kötü haberlerim var. Ebeveynlerin bu öğleden sonra bir araba kazası geçirdi ve kurtarılamadan onları kaybettik. Cesetlerini tanımlamak için buraya gelmen gerek." Dedi.

Thor bir an nefes alamadı, telefonun diğer ucundaki kadın hâlâ konuşuyordu. Thor kulağına tuttuğu telefon ile yere çöktü ve gözyaşlarına boğuldu. Diğer odadaki arkadaşları hıçkırık seslerini duyarak yanına gelmişti.
 
"Loki..."  diye sordu Thor telefondaki kadına.

"Küçük kardeşin iyi. Kaza olduğu zaman evdeydi. Şu anda karakolda. Kardeşin hâlâ teknik olarak küçük bir çocuk olduğu için, Çocuk koruma Hizmetleri'ne bildirildi Eğer vesayet altına almak istemezsen, ona koruyucu bakımı yapılacaktır. "

"Ama İki aya 18 yaşına giriyor,?"

"Ne yazık ki kurallar bunlar. Ona bakabilecek misin?" Diye sordu kadın.

"Evet. Gelip onu alacağım." Thor burnunu çekip telefonu kapattı.

"Thor. Ne oldu?" Sif yere çökmüş arkadaşına endişeyle sordu.

XXXXXXXXXXXX

Thor, ailesinin ölü bedenlerini görmek için kendini zihinsel olarak hazırlayarak karakola gittii. Binaya girdiğinde, koridorda tek başına duran yalnız Loki'yi gördü.

"Loki!" Thor ona doğru koştu ve onu kucakladı. Gözyaşları tekrar akmaya başladı, Loki de aynı şekilde ona sarılarak sessizce ağladı.

"Ehem." Onlara yaklaşan komiser boğazını temizledi. "İkinizi de rahatsız ettiğim için özür dilerim. Bay Odinson, imzalamanız gereken birkaç evrak var."

I'm coming home\ThorkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin