5. bölüm

303 26 17
                                    

Thor sabah erkenden evden ayrılıp alışverişe çıkmıştı, mutfak eksiklerini tamamlayıp dolu torbalarını arabasının bagajına yerleştirdi. Direksiyona geçip siyah güneş gözlüklerini taktı ve radyoda çalan bir şarkı eşliğinde eve sürdü.

Dün olanlardan sonra Loki odasından hiç çıkmamıştı. Thor bunu fırsat bilerek içinde bulundukları durumu düşünmüştü. Ailelerine olanlardan sonra ikiside yalnız kalmıştı ve bu aralarındaki yakılaşmaların nedeninin özlem veya aile eksikliğini giderme olarak nitelendirmiş, ve ayrıca kendisine Loki ile arasına beli bir mesafe koymak gibi bir düşünce de edinmişti.

İç çekip arabadan indi torbaları alarak eve geçti, içerisi oldukça sessizdi. Loki yine odasında olmalı diye düşündü Thor, Araba anahtarlarını bir kenara atıp bahçe kapısına doğru yürüdü ve onu gördü.

Loki üstsüz yarı çıplak bir şekilde çimleri biçiyordu, onun güneşin altında parıldayan beyaz teni ve alnına yapışmış siyah saçlarına bakarak yutkundu sarışın.

Loki yorulup çimbiçme makinasını kapatı, soluklanarak eliyle alnında biriken teri sildi. Gözleri kapıda onu dikizleyen Thor'u görünce gülümsedi. "demek geldin, benden kaçtığını düşünmeye başlamıştım." Dedi makinayı eski püskü barakasına koyarken.

Thor bahçe kapısına yaslanıp "Hayır ben asla kaçmam." Dedi.

Loki anlayışla başını salladı, "eski hayatını özlüyor olmalısın." Dedi yavaşça. Loki, kendisi yüzünden Thor'un hayatının değişmesini istemiyordu ama artık değişeceği kadar değişmişti, bir ay içinde Thor şımarık bir çocuk olmayı bırakıp gerçek bir yetişkin gibi davranmaya başlamıştı. Gerçi Loki de öyleydi, ev işlerinin neredeyse yarısını kendisi yapıyordu ve okulunu iyi bir şekilde bitirmeye çalışıyordu.

Thor omuz silkti "pek değil. Burada seninle iyiyim."

Loki, iç çekip buruk bir şekilde gülümsedi yerdeki bitkilere baktı, onları bilerek bırakmıştı nedense çok hoşuna gidiyordu. "Karahindiba'nın koparılması gereken bir ot olduğuna kim karar verdi bilmiyorum. Onlar çok güzeller." Dedi.

Thor gülümsedi, "Onlar istenmedikleri yerde yetişen güzel şeyler," dedi, Loki eğilip sarı çiçeği koklarken aynı Senin gibi Diye düşündü ve Sertce yutkundu.


"Keşke yarın okula gitmek zorunda olmasam," Loki bahçeyi bitirip sarışının yanına gitti.

"Artık gitmen gerek, zaten geride kaldın, ve ayrıca finallerin de yaklaşıyor. benim de en kısa sürede işe dönmem lazım patronum yoksa beni kapının önüne koyar."
Thor, yaslandığı kapıdan onun geçmesine izin vererek biraz geri çekildi ancak siyah saçlı kapıyla onun arasından geçerken Thor'un göğüsüne sürtünmeden edemedi. Sarışın yutkunarak onun arkasından baka kaldı.

Loki sırıtarak kendini kanepeye attı ve omuz silkerek "Yani? Yeterince Paran var. Çalışmadan bir On yıl daha yaşarsın." Dedi.

Thor kollarını birbirine bağlayıp tekli koltuklardan birine geçip oturdu. "Loki, ciddi ol."

Loki başını geriye yaslayıp tavanı izledi. "Ben ciddiyim. Pekâlâ şuna ne dersin, küçük tekerlekli bir ev karavan gibi sadece ikimiz dünyayı gezip dolaşırız yeni arkadaşlar edinip istersek de çalışırız." Dedi, hayali bile güzeldi. Onunla birlikte dünyayı gezip herkesten uzakta yeniden başlamak.

Sarışın biraz düşündü, Birlikte yaşamaları için o kadar küçük ve dar bir alanda ülke ülke dolaşmak, onları tanıyan herkesten uzaklaşıp birlikte olmak... Thor'un kalbi göğsüne çarptı. "Biz? Peki ev ne olacak?"

Loki gülümsedi, "Kiralayabilir ya da satabiliriz."

"burayı satmak istemediğini sanıyordum?" Dedi Thor.

Loki yutkundu, gözünün önünden gitmeyen görüntüler en sonunda delirmesime neden olacaktı. "İlk başta öyleydi ama... Ama her gün uyandığımda, annemin yüzünü görüyorum. Onların Yatak odaları artık bir mezarlık gibi. Bazen bizi izliyorlar gibi hissediyorum."

"Loki, Ben... Ben o kadar küçük bir alanda yapabileceğimi sanmıyorum. ben yatak odası, banyosu ve mutfağı geniş olan bir yerde yaşamak istiyorum, üzgünüm." Diye açıkladı Thor, dün gece düşünüp karar vermişti aralarındaki mesafeyi koruyacaktı. En doğrusu buydu.

siyah saçlı çocuk kalbinin sökülüp atıldığını hissetti. Thor Onu reddetmişti. Loki gözlerinin dolmasına engel olamadan "Güzel! sonsuza kadar burada tıkılıp  kalacağız," diyerek sinirle onun yanından kalkıp odasına gitti ve arkasından kapıyı sertçe kapattı.

Loki'nin ani patlaması Thor'u hazırsız yakalamıştı, sarışın ellerini başına götürdı ve saçlarını çekiştirdi.
Her geçen gün durum daha da zorlaşıyordu ve Thor ne yapacağını bilmez halde içerideki sinirden yastığını parçalayan Loki'yi düşünüyordu.

I'm coming home\ThorkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin