Loki ailesinin ölümünden sonra kendi yatağına geçmeye sonunda cesaret edebilmişti, gece yalnız uyumuştu ve Thor'u anne ve babasının yatağında yalnız bırakmıştı. Loki yatağında onsuz kendini eksik hissetti, gidip takrar onunla uyumak ve sarılarak nefes alışverişleriyle uykuya dalmak istedi. Ancak yapamadı. Gerçekle, bundan daha fazlasını da istiyordu.___
Sabah erkenden Thor, kardeşini babasının dağınık garajını toplamasına yardım etmesi için onu uyandırdı. Yıllarca eski kolilerin içinde birikmiş olan aletler, ıvır zıvırlar üst üste binmiş tek bir kişinin toparlayamayacağı dağınıklığa sebep olan kutularla dolmuştu.
İkiside kısa bir kahvaltı ederek, ev işlerine yönelmişlerdi. Loki garajı toplarken Thor eve geçip mutfağa girdi, ona önceden Papper'ın verdiği tüm broşürleri ve kartvizitleri koyduğu mutfak çekmecesini açtı. Dağınıklığın arasından kartı bulup telefonunu açtı ve Dr. Banner aradı. Bayan Pots'a göre bu olanlardan sonra ikisininde bir terapiste gitmelerini önermişti. Özellikle Loki'nin yaşı küçük olduğu için ailesinin kaybından dolayı gidip görüşmeliydi. Thor doktor ile konuşup randevuya ayarladı ve telefonuna tarihi kaydedip arabasının anahtarlarını alarak garaja Loki'nin yanına geri döndü.
"Ev için alışverişe çıkacağım, bir şeye ihtiyacın var mı?" Diye sordu.
"Öğle yemeği için Kola ve cips." Dedi Loki.
"Öğle yemeğinde Kola ve Cheetos yemeyeceksin. Gidip adam akıllı alışveriş yapacağım." Dedi Thor dün oturup alışveriş listesini yapmıştı bile.
Loki, "Yemek yapmayı bilmiyorsun çok gereksiz." dedi omuz silkerek.
Thor oflayarak "Off Tamam Loki" Dedi ve garajdan çıkıp arabasına atladı evin yakınlarındaki markete sürdü.
Loki'nin yapacağı şeyler neredeyse bitmişti. Terden suratına yapışan siyah saçlarını eliyle geriye atıp eve girdi. Dinlenmek için kanepeye kendini ağır bir çuval gibi attı. Birkaç dakika dinledikten sonra duş almak için banyonun olduğu koridora girdi. Aklına gelen bir fikirle Thor'un eski odasını ziyaret etmeyi düşündü. Orası neredeyse yıllardır kilitliydi. Thor üniversiteye gidince odasını mühürlemişti ama Loki evin bir yerlerinde yedek bir anahtar olduğunu biliyordu annesi saklamıştı tek sorun ise anahtarın nerede olduğuydu.
Evi baştan sona aradı ve en sonunda anahtarı annelerinin odasındaki çekmecede buldu. Sırıtarak gidip Thor gelmeden odayı görmek istiyordu. Belki birtakım şantaj yapabileceği Thor'un gizli sırlarını bulurdu böylece birazda olsa hem eğlenir hem de aralarındaki soğukluk azalırdı.
Loki iç çekti, Thor ile olan eski anıları neredeyse yok denilecek kadar azdı. Loki aileye katılmadan önce Thor ile yakınlardı, beraber oyunlar oynar eğlenirlerdi. Ta ki ikiside büyüyene kadar. Loki oyalanmayı bırakıp odanın kapısını açıp içeri girdi.
Ağır rutubet kokusu ve uçuşan tozlarla yüzünü buruşturdu.Küçükken bu odaya hiç giremezdi. Şimdiyse buradaydı ve kendini Thor'a daha yakın hissediyordu. Eskisinden de yakın.
Thor'un odası küçüktü, kitaplığında çizgi romanlar, araba koleksiyonu ve duvarlarında yarı çıplak kadın posterleriyle doluydu. Loki yüzünü ekşitti. Odayı gezerek keşfe çıktı etrafı incelerken dikkatini küçük yatağın altındaki iki küçük kutu çekti. Yaklaşıp dizlerini kırarak kutuları oradan çıkardı. Loki biraz garip şeyler bulmayı umarak tozlu kutunun kapağını açtı.
İçinde eski aksiyon filmlerinin kasetleri vardı. Kasetlerden birisi diğerlerinden farklı olarak kırmızı bir bantla işaretlenmişti. Loki onu alıp kenara koydu. Kasetlerin altında kalan birde bazı dergiler vardı.
Loki birisini alıp incelemeye karar verdi ve sayfaları çevirdi. İçinde yarı çıplak kadınlardan başka erkek sporcuların resimlerinin olduğu sayfaları gördü.
Sayfaları çevirirken bazılarının birbirine yapışmış olduğunu fark etti. "Ew. Umarım bunlar sakızdır." Dedi Loki ve dergiyi kutunun içine geri koydu.
Başka bir dergi çıkardı ve tekrar baktı yine aynı şekilde sayfalar birbirlerine yapışmıştı. Loki birden aklına gelen şeyle olayın farkına vardı tüm sayfaların yapıştığı yerde sporcu atletik yarı çıplak adamların olduğunu gördü.
Loki hayal etmeye cesaret edemediği bir şeyden şüphelenmeye başlamıştı.
Önceden Kutudan çıkardığı kaseti alıp koşarak salona gitti, kaseti televizyona bağladı ve bekledi. Thor'un henüz eve dönmediğinde emin olmak için pencereden dışarı baktı ve kaseti oynattı. Kaset erkek bir vücut geliştirme yarışmasının eski bir kaydıydı.
"Aman Tanrım." Dedi Loki yüksek sesle. Az önce Thor'un porno koleksiyonun bir parçasını bulmuştu. Thor eşcinseldi!
Loki sırıtarak, kaseti oynatıcıdan çıkardı. Nedensizce seviniyordu. Thor'un eşcinsel olmasına mı yoksa onunla uğraşmak için eline bir koz geçmesine mi sevindi bilemedi. Ancak mutluydu.Dışarıdan Thor'un arabasının sesi duyulurken, Loki aceleyle kaseti alıp kanepeye attı ve üzerini bir yastıkla kapattı. Thor, kapıdan içeri elindeki market torbalarıyla girerken Loki, "Selam kardeşim." Dedi gülümseyerek.
"Garaj bitti mi?" Diye sordu Thor torbaları mutfağa götürürken.
"Ah henüz değil sadece ara verdim." Dedi Loki.
"Tamam, marketten bir sürü şey adım, yerleştirmeme yardım et."
Loki kasettin görünmediğinden emin olarak mutfağa yöneldi. Dudaklarını ısırırken Thor'a bakıp. "Thor, bunu sormaktan nefret ediyorum, ama hiç prezervatif aldın mı?" Diye sordu
Thor şaşırdı, kaşlarını kaldırıp Loki'ye baktı. "Seks mi yapıyorsun? Kiminle?" Diye sordu.
"Henüz hiç kimseyle." Dedi Loki ona bakarak.
Thor mutfak erzakını yerleştirmeye çabaladı. Bu konuya nereden geldiklerini anlayamamıştı. "Ah. Eminim yakında güzel bir kızı çok mutlu edeceksin." Dedi yutkunarak.
"Kız mı? Annem sana söylemedi mi? Ben eşcinselim." Dedi Loki sırıtarak.
Thor elindeki işi bırakıp Loki'yi süzdü."Hayır annem bana hiçbir şey söylemedi." Dedi Thor işine geri dönerken, kalbi neden bu kadar hızlı atıyordu. İç çekip "Babam biliyor muydu?" Diye sordu.
“Hayır. Yani, sanırım biliyordu ama görmezden geldi." Dedi Loki. "Her neyse, annem kimseye söylememem gerektiğini düşünüyordu güvende olmam için."
Thor doğru kelimeleri bulmaya çalışırken yutkundu. "Şey, bana söylediğin için teşekkür ederim. Bunun dışarı söylenmesi zor bir şey olduğunu biliyorum." Dedi Thor.
Loki başını sallayarak gülümsedi, "öyleyse prezervatif aldın?"
"Hayır. Bir dahaki sefere alırım" Dedi Thor. Market erzakını yerleştirmeyi bittirirken.
"Tamam. teşekkürler." Dedi Loki oradan ayırmadan önce.
Thor onun arkasından bakıp iç çekti. İşler giderek garipelleşmeye başlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm coming home\Thorki
FanfictionThorki\Au ___________ I'm coming home I'm coming home tell the World I'm coming home Let the rain wash away all the pain of yesterday I know my kingdom awaits and they've forgiven my mistakes _____________________