Loki uzun bir aradan sonra okula tekrar geri dönmüştü. Son olaylardan sonra okuldaki bazı kişiler ondan uzaklaşmış etrafında can sıkıcı daha az insan kalmıştı, tek yakın arkadaşı olan Sigyn dışında kimseyle konuşmuyordu. derslere tekrar başlaması ve adapte olması zor olmuştu, hergün yorgun bir şekilde okuldan eve geliyor son senesi olduğu için oldukça yoğun çalışıyordu, artık hiçbir şeye doğru düzgün zaman bile ayıramıyordu. Genelikle okuldan eve döndüğünde odasına geçip ders çalışıyor ve ya kitap okuyarak oracıkta uyuya kalıyordu.
Loki'den sonra Thor da işine geri dönmüştü, akşamları eve geldiğinde siyah saçlı çocuğun çoğunlukla odasında olmasından memnundu, Sarışın işten sonra tek başına kendine akşam yemeği hazırladı, bittiğinde bulaşıkları makinaya yerleştirdi ve Loki'yi görmeye karar verdi.
Loki'nin odasına yaklaşıp kapısını birkaç kez çaldı. Siyah saçlı çocuk yatağında kitap okuyordu gelenin Thor olduğunu bilerek aceleyle yatığı yerden doğrulup kendine çeki düzen verip "Evet?" Diye sordu.
Thor kapının dışından boğazını temizledi "hey, sana bahsettiğim Terapist ile randevumuz yarın saat 3'de." Dedi yavaşça. "Hatırlatmak istedim."
Loki yatığı yerden kaşlarını çattı. "gerçekten gitmemiz gerkiyor mu? Bilmiyorum bence gereksiz gibi."
"Bence gidip görüşmeliyiz. Başkalarıyla konuşmak ikimize de iyi gelecektir" dedi Thor.
Loki iç çekti, bunun ne faydası olacağını bilemedi, Kitabını kapatıp "Pekâla" dedi kapıdaki Thor'a.
Thor ona yarın işten erken çıkıp okuldan alacağını söyledi ve kendi odasına geçti.
xxxxxx
Thor, işten çıkıp arabasıyla okulun önüne gelmişti, telefonunu açıp Loki'ye geldiğine dâir kısa bir mesaj atıp beklemeye başladı. uzakta bir grup kız öğrenci ona ve arabasına hayranlıkla bakıyordu, sarışın siyah güneş gözlüklerinin arkasından okul bahçesindeki görüş alanına giren Loki ve Sigyn gördü, onların gelmesini bekledi. Loki arkadaşına kısa bir şekilde veda ederek arabaya geçip oturdu. Sigyn ise Thor'a selam verip oradan ayrıldı.
Yol boyunca arabada radyonun sesi dışında ikisininde çıtı çıkmadı, Thor arada göz ucuyla siyah saçlı çocuğa baksada Loki hiç oralı olmayıp camdan dışarıyı seyrediyordu. Yarım saat sonunda gidecekleri yere varmışlardı. İkisi de arabadan inip binaya girdiler randevuya zamanında gekdikleri için hemen içeriye almışlardı.
Onları bekleyen Doktorun odasına girdiler. "Dr. Banner," dedi sarışın, ayakta onları karşılayan adamın elini sıkarak. Loki etrafı incelerken bulunduğu bu yere iğrenerek bakıp oda adamın elini sıktı ve Thor'un yanına deri koltuğa geçip oturdu.
"Öncelikle hoş geldiniz." Diye başladı doktor oturduğu yerden iki kardeşide süzerek. İkisinin de dış görünüş olarak benzememelerine dikkatle bakarken üvey olduklarını varsayarak konuya girdi."İlk olarak ikinizi daha iyi anlamak için ayrı ayrı konuşma yapacağım. Thor büyük kardeş olarak senden başlayalım istersen" dedi gülümseyerek Banner. "Loki seni bir süreliğine dışarıya almak zorundayım."
"Peki" Loki oflayarak rahatsız deri koltuktan kalkıp dışarı çıktı. bekleme alanındaki boş bir yere oturup kendine sıkıcı bir dergi alarak okumaya başladı.
Banner, arkasına yaşlanıp sarışın adama bakarak elindeki kalemi parmakları arasında döndürüyordu. "Loki sanırım senin üvey kardeşin öyle değil mi?" Diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm coming home\Thorki
FanfictionThorki\Au ___________ I'm coming home I'm coming home tell the World I'm coming home Let the rain wash away all the pain of yesterday I know my kingdom awaits and they've forgiven my mistakes _____________________