3

258 14 7
                                    

☞︎ ︎ Swipe voor het liedje wat bij dit hoofdstuk past

☁︎︎ 𝙲 𝙾 𝙻 𝙴 ☁︎︎

Met een fles Grey Goose Vodka loop ik de oprit op van Chloe haar huis, ik ben even verbaasd om de grote van het huis. Het is een statig huis, met grote witte muren en zwarte dakpannen.

"Kan je niet vaker met rijke meiden zoenen?" Grijnst Elias en ik schiet in de lach terwijl ik op de bel duw. Niet veel later vliegt de voordeur open en zie ik Chloe staan met rode wangen en een grote glimlach, ze heeft duidelijk al aardig wat gedronken.

"Cole!" Roept ze enthousiast met een enigszins verbaasde ondertoon. "Hey," glimlach ik naar haar terwijl ik haar de fles overhandig. "Ik hoop dat je het lekker vindt, om eerlijk te zijn wist ik het niet zo goed," geef ik toe en ze moet even lachen. "Alsof wodka niet op komt," lacht ze terwijl ze ons binnen laat.

Nadat ik mijn vrienden heb voorgesteld lopen we achter Chloe aan naar de tuin, waarvan ik opnieuw even versteld ben. Ik overdrijf niet als ik zeg dat er misschien wel meer dan honderd mensen zijn, overal staan groepjes gezellig te kletsen en dansen. Ook wordt er een volleybal spel gespeeld in het zwembad, ik denk dat ik nog nooit bij zo'n groot huisfeest ben geweest.

"Uh bij de tafel daar kan je drinken pakken," Chloe wijst naar een tafel achter in de tuin. "Verder spreekt het denk ik wel voor zichzelf," voegt ze eraan toe en ik knik.

"Ik denk dat ik me wel ga vermaken," grijns ik naar haar en ze geeft me grinnikend een speelse duw.

"Chlo!" roept een jongen vanaf een loungebank verder op in de tuin, hij heeft een joint in zijn hand en kijkt een beetje vaag uit zijn ogen.

"Sorry, dat is mijn broer. Wacht hier," zegt ze terwijl ze snel richting haar broer loopt. Ik draai me om en loop richting mijn vrienden, die een statafel hebben weten te bemachtigen. Er staat al een shot glaasje voor me klaar en ik moet even grinniken.

"Ik ga vanavond niet lam hoor," zucht ik als Matthew met een nieuwe ronde shotjes aan komt lopen. "Niet zo zeiken en doorzuipen," zegt hij en ik rol met mijn ogen.

Ik pak het glaasje vast en knijp mijn neus dicht terwijl ik het goedje achterover gooi, tequila shotten is nou niet mijn favoriete bezigheid om eerlijk te zijn. De vloeistof brand in mijn keel en ik knipper de ontstane tranen weg.

"Dit is wel even een ander level, voel me een beetje een buitenstaander tussen al dit kak," zegt Grayson en ik moet even lachen. "Even een momentje stilte voor die kakkers die niet de feestjes kennen zoals wij ze kennen," grinnikt Hazel.

"Jij bent ook een vieze overloper eigenlijk Matt, hier hoor je thuis," lacht Zane en Matthew schudt lachend zijn hoofd. "Ik voel deze vibe nou niet echt, beetje tequila shotten met je pink omhoog," lacht Matthew en terwijl ik half naar het gesprek luister kijk ik om me heen.

Mijn ogen blijven hangen bij een stel lange benen, gevangen in een strakke skinny jeans. Als ik omhoog kijk, zie ik één van de knapste meisjes die ik ooit heb gezien. Ze heeft een mooi en fijntjes gezicht, maar wel een scherpe kaaklijn. Haar dikke, donkerblonde haren zitten in een rommelige hoge staart gebonden en haar amandelvormige blauwe ogen trekken meteen mijn aandacht.

Als ik verder uitzoom zie ik dat ze ruzie heeft met een jongen van mijn leeftijd, het valt me nu pas op dat de tranen haar nader staan dan het lachen. De jongen zwaait wild met zijn armen en probeert iets duidelijk te maken, wat zij maar niet lijkt te begrijpen. Ze heeft haar armen over elkaar heen geslagen en kijkt hem met een afkeurende blik aan, waarop hij zijn hoofd schud en boos wegloopt.

Ergens wil ik weten waarover die ruzie ging, maar ik moet mijn nieuwsgierigheid bedwingen. Het gaat me helemaal niets aan waarover twee complete vreemdelingen ruzie maken.

Obsessed || ON HOLD Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu