☞︎ Swipe voor het liedje wat bij dit hoofdstuk past
☁︎︎ 𝙲 𝙾 𝙻 𝙴 ☁︎︎
꧁eerder꧂
Met een diepe zucht gooi ik mijn schooltas op mijn bureau, eindelijk weekend. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar weekend na een tentamen week voelt gewoon anders. Ik ga op vanavond na, ook geen zak uitvoeren deze aankomende twee dagen. Mijn tentamens gingen eigenlijk stuk voor stuk allemaal goed, ben benieuwd naar de resultaten.
Terwijl ik op mijn telefoon wat snapstory's open, slenter ik naar de woonkamer. Als ik opkijk zie ik dat de jongens, om het weekend te vieren, een krat Heineken op tafel hebben gezet. Ik laat mijn telefoon terug de zak van mijn spijkerbroek in glijden en pak een flesje uit de krat. Behendig haal ik de dop eraf met mijn ring, waarna ik lomp op de bank plof.
"Hoe ging 't bij jou?" Vraagt Grayson terwijl hij me onderzoekend aankijkt. "Zullen we het alsjeblieft ergens anders over hebben? Als ik ergens klaar mee ben dan is dat die fucking school wel," verzucht Matthew en ik schiet in de lach. "Daar ben ik het mee eens, maandag is ie weer de eerste." Ik tik mijn bierflesje tegen die van Matthew aan en neem daarna een slok.
"Gaan jullie vanavond uit?" Vraagt Elias zonder van zijn telefoon op te kijken. "Wat zijn je plannen dan?" Vraagt Matthew. "Sowieso gaat ie Hazel uitnodigen, ze hebben elkaar een week niet gezien," mengt Zane zich in het gesprek.
"Hé, dat je het even weet Elias. Maar er gaat niet geneukt worden op de bank, eettafel, aanrecht of douche," ik gooi een kussen naar hem en hij schiet in de lach. "Dan heb je pech jongen, want Hazel en ik zijn je hele rijtje al af gegaan," grijnst Elias, waardoor ik hem verbaasd aankijk. "Je lult, nooit heb je seks gehad op het aanrecht waar ik mijn eten op klaar maak," zeg ik en Elias bijt lachend op zijn lip.
"Gast, je gaat het nu meteen schoonmaken," beveel ik hem, ik hoor hoe de andere jongens ook moeten lachen. "Stel je niet zo aan joh, het is al meer dan een jaar geleden ofzo," grinnikt Elias en ik rol met mijn ogen terwijl ik weer onderuitgezakt op de bank ga zitten.
Nadat ik mijn tweede biertje achter mijn kiezen heb, merk ik dat ik best wel trek heb. Daarom stel ik voor bij de jongens om pizza te bestellen, waar ze gelukkig allemaal mee instemmen. Ik open de thuisbezorg app en bestel vijf pizza's. Daarna laat ik mijn telefoon op de bank vallen en sluit ik mijn ogen, het slaapgebrek van de afgelopen dagen kickt eventjes in. Ik zucht diep en luister half naar de gesprekken van de jongens, wat eigenlijk helemaal geen inhoud heeft, iedereen is gewoon te hersendood na deze afgelopen week om een normale conversatie te voeren. Ik denk dat het vanavond ook echt uit de hand gaat lopen, alcohol met te weinig slaap is niet een onwijs fijne combinatie als je het aan mij vraagt.
Ik schrik op van een klap tegen mijn achterhoofd. Moeizaam open ik mijn ogen, en dan zie ik dat ik een pizzadoos op mijn schoot heb liggen. Matt ploft naast mij op de bank en zet de televisie aan. Terwijl ik langzaam mijn pizza opeet, kijk ik mee naar het programma wat opstaat. Iedereen eet zwijgend zijn pizza op, alleen het geluid van de televisie vult het appartement.
Ik steek mijn sigaret op terwijl ik in de rij voor de club sta te wachten. Langzaam neem ik een haal terwijl ik om me heen kijk, Zane staat vrolijk te kletsen met een jongen waarmee hij op de basisschool heeft gezeten, Matt kijkt geconcentreerd op zijn telefoon en Grayson is alweer bij een meisje gaan staan. Als er eentje een player is, dan is dat Grayson. Hij hoeft alleen maar te knipperen en het meisje heeft zichzelf zowat al voor hem uitgekleed.
Naarmate ik ouder ben geworden, ben ik kieskeuriger geworden heb ik gemerkt. Eerst ging het bij mij om seks zelf, en nu vind ik de rest erom heen vaak leuker. Nu gebeurt het niet heel vaak dat ik een meisje meeneem, op uitzonderingen na natuurlijk. Ik denk ook wel dat ik toe ben aan een meisje waar ik een toekomst mee kan opbouwen, dat het wel al tijd is om me misschien te gaan settelen.
JE LEEST
Obsessed || ON HOLD
Romanceoeps hihi sorry, dit boek staat atm op 'on hold', ik heb de motivatie niet om het af te schrijven, maar vind het idee te goed om er niets meer mee te doen! vandaar de keuze dat het op 'on hold' staat. "I didn't wanna fall in love, not at all. But a...