Sabah alarmımın sesiyle uyandım.
nE? Bi dakika bu benim alarmımın sesi olan Alpır Eraser'in nadidade eseri olan enerji değildi. Bunu düşünmek yerine gözümü açıp etrafa bakmayı tabi ki akıl edemedim. Sonra gözümü açtım."Ingaaaa" diye bağırdım.
Burası benim evim değildi. Yoo may got nerdeydim ben? Kafamın içinde çalkaladığım soruları içeriye yakışıklı pedboy müstakbel kocam olan Uranüs girince yanıtlayabildim.
"Ne oldu dün?" diyebildim sadece.
"Dün bayağı iyiydin ama yeni bi deliğe sahipsin." dedi.
Ne? Bu adam ne saçmalıyordu böyle? Delirmiş olmalıydı. Hemen doğrumu söylüyo diye bakmaya yeltendim. Ve tabi çıplaktım.
Ne bekliyosunuz amk
Çıplak olmamın da verdiği kolaylıkla şaka yapmış olduğunu anladım.
"Burası benim evim. Gel seni gezdireyim." dedi.
Ne yani çıplakken yataktan çıkacağımı mı bekliyordu? Hyr böyle birşey olmayacaktı. Sonuçta ben namuslu ve şerefli bir kızdım. Genç bir adamın karşısında çırılçıplak olamazdım. Her ne kadar yakında kocam olacak olsa da.
"Saçmalama çıplağım." dedim.
O da bana bunları verdi
Bana verdiklerini giydikten sonra bu kıyafetlerin neden onun evimde olduğunu düşümdüm. Aklıma gelen şeyle birlikte gözlerim doldu. Ne yani sevgilisi mi vardı? Hatta belkide evli bile olabilir. Hemen ağlamaya başladım.
"Ne oldu? Neden ağlıyorsun?" dedi.
"Hem evlisin hemde körpe, namuslu ve şerefli bir kızla mı yattın?"dedim.
"Sadece bir genç kızla değil. Otobüsçüyü unutma" dedi.
Gerçekten olanlar çok garipti ve bi an onun ne kadar şerefsiz, ahlaksız, terbiyesiz ve müslüman olmadığını fark ettim.
"Hdgdfsjsbdivdjzfiv. Evli falan değilim ben. Sevgilim bile yok üstelik."
"O zaman bu kıyafetlerin sende ne işi var heralde kendin giymiyosun? dedim.
"Tabiki kendim giymiyorum. Ayrıca insanların tercihleriyle dalaga geçmemelisin"dedi.
MEMELİSİN'i vurgulamıştı. Yada bana öyle gelmişti.
"Sadece gelen kızlardan biri unutmuş" dedi.
Ne yani eve eskort mu çağırıyordu? Tabiki ona kör kütük aşık olduğum için kendimi onun eskortu gibi hayal ettim ve inledim.
"Ne oluyor sana? İyi misin? dedi.
Ama onu duymuyordum. Şehvetlice inlemeye devam ettim. Kendimi çok kaptırmıştım. Sarsılmayla gözlerimi açabildim. Beni omuzlarımdan tutmuş sallıyordu.
"Ha? Noluyo?" diyebildim.
"Hangi müşterinin evindeydin?" dedi.
Ne yani beni evine gelen fahişelerden biri olduğumu mu düşünüyordu? Eğer gerçekten öyle düşünüyorsa yanılıyordu çünkü onun evine gelen fahişelerden biri değildim. Onun evine gelen fahişelerin kalıcı olanıydım. Soyunduk veee
bu sefer baş başa yaptık.
Ve gene müq bi bölüm
Biliyorum
Kitabım eninde sonunda okunacak
Yani umarım
Amk bence çok güzel kitapniye okumuyosunuz
Neyse bu bölüme tekrar tek okuyucum olan-wicyeon- a ithaf ediyorum.
Hdi bb
(Belediye başkanı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pedboyumun Derinlikleri (+18)
RomanceBu kitapta Arsa adlı salaq kızın pedboyu olan Uranüs'ün derinliklerine ineceyiz Hdİ Bb