Jerkese miriba
Yüce yblerin gücü adına
Nassınız?
Jdi bölüme geçelim
Gözümü açtığımda tanımadığım bir evin simsiyah yatağında uzanıyordum. Yatak hariç her yer pembeydi.
Ne alaka aq
Sonra içimi dolduran o sımsıcak sesi duydum.
"Daha iyi misin" dedi bana o güzel adam.
Ah kalbim.
"E-evet" dedim takılarak. Şaşkındım ve birazdan gelecek olan açıklamaya kendimi hazırlıyodum.
"Nereden başlayayım?" dedi.
"Anlat" diyebildim sadece ve o da başladı.
"Ben bi vampirim. Annem bi insandı benim o yüzden tam bir vampir sayılmam. Babam 395 yaşında Annem ise 54 benim insan yılı yaşım 20.
Babam tam bir vampir. Gündüz dışarı çıkmaz. Çıkamaz. Daha doğrusu çıkamazdı. Ölmeden önce."
"O nasıl öldü" dedim kısık bi sesle.
"Kardeşi. Bir vampiri ancak bir vampir öldürebilir. Amcam onu anneme aşık olduğu için öldürdü. Babam gece dışarı çıktığında anneme saldıran kurtları görmüş. Onları korkutup kaçırmış. Ama babam geç kalmış annem çoktan bayılmış. Sonra annemin bacağındaki ıssırığı farkedip evine getirmiş. Onu tedevi etmiş. Annem uyanmış.
Sonra birbirlerine aşık olmuşlar. Babam anneme vampir olduğunu söylemiş ama annemin aşkından umursamamış. Annem hamile kaldığında babam annemi ailesine göstermiş ama amcam gelenekçi biri olduğu için bir insan ve bir vampirin aşkına karşı çıkmış.
Babam aşkından vazgeçmeyince kaçmaya karar vermişler. Gemiyle. Babam annemi gemiye bindirmiş ama kendisi binmeden amcam onları bulmuş. Annem kaçabilmiş ama amcam babamı Mor Rüjinli Hançer ile öldürmüş." derken gözünden birkaç damla yaş süzüldü.
Ellerimle omuzlarından tutup gözlerinin içine baktım.
Devam etti
"Annem bana hiç babamı anlatmazdı. Hep mutsuzdu hem ölen babam hemde kaybolan kardeşim için. Bana 'Baban savaşta öldü.' derdi. Babamın neye benzediğini sorduğumda bana 'Sana.' derdi sadece. Bende soru sordukça kabuk bağlayan yarayı kanattığımı farkedip sormayı bıraktım."
Anlattıkları ve onun gözleri karşısında bende ağlamaya başladım. Ağlamaklı sesimle şöyle söyledim.
"N-nasıl anladın?"
"Neyi?" dedi gözlerini boş duvardan ayırıp gözlerime bakarken.
"Vampir olduğun kanısına nerden vardın yani?"
"18 yaşıma geldiğimde dişlerimin farkına vardım. Onlar, farklıydı. Annemden bakmasını istedim. Bana sadece 'Dişlerin normal.' dedi. Bende çok üstünde durmadım.
Ama yaz ayları geldiğinde cildimin açık kalan yerlerinde yanıklar oluşmaya başladı. Doktora gittim ama hiçbir ilaç işe yaramadı. Annem bana herşeyi anlattı. Bana babamdan bahsetti.
İşte benim hikayem bu" dedi gözleri yaşlı burnu kızarmış ama yüzunde bi gülümseme vardı.
Ona sarıldım ve haykıra haykıra ağladık...
Ohaa amk
İyice sapıttım
Hikayemiz ilerleyen bölümlerde iyice raydan çıkacaktır bilginize
Tm o zaman bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pedboyumun Derinlikleri (+18)
RomantiekBu kitapta Arsa adlı salaq kızın pedboyu olan Uranüs'ün derinliklerine ineceyiz Hdİ Bb