Allah kahretsin. Nasıl hamile kalabilirdim? Ben buraya okumaya gelmiştim. Üstelik annem ve babama ne diyecektim. Zaten beni sevmezlerken bu haltları yediğimi öğrenirlerse halim ne olurdu. Üstelik bu da yetmezmiş gibi ailem Pedboy Yüksek Okulu Meslek Lisesi için çok fazla para ödemişlerdi. Hamileyken okula mı gidecektim? Ya da çocuğu aldıracak mıydım? Bütün bu düşüncelerimi sifon sesi böldü.
"Ee naber?" dedi.
Uzatmadan söze girdim;
"HAMİLEYİM"
"İyi. Hayırlı olsun" dedi.
"Senden!" dedim.
"Ne? Saçmalama. Benden olamaz. Korundun hemde iki kat. İmkansız" dedi.
Hemen testi gösterdim. Bana;
"Antibiyorik mi içtin amk karısı?"dedi.
Aa evet antibiyotik içmiştim beynim gelişir belki diye.
"Evet" dedim.
Yüzüme tükürdü. Sonra tükürdüğü yeri yaladı. Diliyle dudaklarıma yöneldi. Tokat attım. Sonra öpüştük. Kulağıma;
"Sen benimsin Arsa Satıldı. Kalbimin arsasını sana sattım."dedi.
Bende ona;
"Ölene kadar seninim Uranüs Akanyıldız" dedim.
🌼Yarın okulum başlıyordu. Uro'da yarın okula gidecekti. Ama pansiyon işini ne yapacaktım? Babam bana okula yakın bi pansiyon ayarlamıştı. Bu akşam gitmezsem babamı ararlardı. Ne diyecektim? Amaan boşver dedim kendi kendime. Sonuçta ben geleceğini, yaptığı şeylerin sonucunu, itibarını, haysiyetini, şerefini, namusunu ve ailesini düşünemeyecek kadar aptal bir kızdım. Tek düşündüğüm şey kalpimdi. Narin ve kırılgan kalbim porselen bir tencereydi sanki. Herkes içinde çorba pişirebilir, bazıları zeytinyağlı bile yapabilirdi ama daha da önemlisi içine ne kadar tuz atıldığıydı. Tuzu fazla olursa yenmezdi. Çöpe dökülürdü. Salçalı olmasıda önemliydi tabi fakat salçadan daha mühimi soğan ve sarımsaktı. Onlarsız asla olazdı yemek. Menemen yaparken yumurta fazla pişmemeliydi. Üstüne karabiber atılması taktir edilesi bir durumdu. Yemek bittikten sonra narin ve kırılgan tenceremin hangi marka deterjanla yıkandığı çok mühim bir meseleydi finish miydi? Yoksa fairy mi?
Ve yazar acıkır
Fairy böyelmi yazılıyodu amk
Neyse
Uro'ya nedemeli?
Amk Arsası Uranüsü Uro yaptıya bu kitap daha fazla boktanlaşamaz
Pls oy verin can erikleri
Hdi bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pedboyumun Derinlikleri (+18)
RomansaBu kitapta Arsa adlı salaq kızın pedboyu olan Uranüs'ün derinliklerine ineceyiz Hdİ Bb