Seni kafama gereğinden çok taktım sanırım.
İnsan kendisine değer vermeyen insana gereğinden fazla değer verdiğini aklı başına gelince anlıyor.
Sanırım bende bu aşamanın başlarındayım.
Bu sefer çok kısa ve son kez yazıcam seni.
Sanırım ben yanlış kişiye yanlış duygular besledım ve bunun farkına geç olsada vardım.
İnsanın sevdığı insanı kelime dökmesi git gide saçma gelmeye başlıyor, bu yüzden yazmaya ara veriyorum seni, herkese anlatmaktansa sadece kendi içimde yaşamaya karar verdim bundan sonra seni.
Her zaman dediğim gibi ben alkol almadan seni anlatamıyorum kelimelerle, ne zaman anlatmaya kalksam sürekli bi eksiklik hissediyorum içimde seni tam olarak anlatamıyorum ve kendi kendie kızmaya başlıyorum. Sakın sana karşı olan hislerimde bir değişiklik olduğunu zannetme sadece kendi kendime acı cektirmeyi bırakmak için bazı şeyleri değiştirmek için yazmayı bırakıyorum.
Senin beni düşünmediğin dakikalarda seni düşünerek yazdığımı bilmek bana tarif edilemez bir şekilde acı vermeye başladı, benim bu acıya dayanacak gücüm kalmadı, senin bir gün geleceğini düşünerek çevremdeki diğer insanlara soğuk davranmaktan bıktım. Artık sevdiğimle mutlu olamayacağımı anlamak üzereyim bunun ne kadar doğru olduğunu sen bana anlattın o yüzden kendi kendime verdiğim bu karar yüzünden hiç suçluluk duymuyorum, suçluluk duyması gereken sensin.
Belki bir gün ben senin bir dileğin olurum ve emin ol ki ben senden daha basitim, biliyorum senin tek bir sözüne gene grurumu ayaklar altına alırım ve daha önce kendi kendime verdiğim kararlar ne olursa olsun ''Gelirim''Sanırım bu sefer çok kısa olucak ama tek sözüm ''BİTTİ''
Kısa olucak ama bu sefer-SON-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgiyi Anlatıyorum Ben, Seni anlatıyorum
RomanceKusura bakma TANRIM.. ''O''nu senden daha fazla seviyorum