‘’kendini kaybetmis birisinden seni bulmasini bekleyemezsin’’
Yine sarhoşken düştün aklıma yine en zayıf anımda yakaladın beni. Sakın üstüne alınma beni sen değil bendeki sevgin gücsüzleştırıyor. Bana beni sevdiğini söylemen için herşeyimi verebilirim.
Sensizliği saklıyorum, senin olmağın en derin kuyulara kilitledim sensizliği ama hiç şikayet etmiyorum. Sende haklısın ben aptalın salağın biriyim, sana beni sevmen için tek bir sebep bile veremedim çünkü ben kötü insan olamadım başkaları gibi davranmadım, kendim olduğum için sevmedin beni bu yüzden hiç şikayetçi olmadım.
Sevdiğin insana sarılmak nasıl bi duygu anlabilir misin bana. Ben bilmiyorum çünkü sana sevdiğim kadınsın diyerek hiç sarılamadım. Hep uzaktan baktım sana, kokunu bilmesemde sevebildim seni, Ben defalarda şişenin içine koyup yolladım aşkımı sana ama hiç ulaşmadı sana. Ulaşşa bile açıp okumayı bile denemedin çünkü ben seni istiyordum sen ise bir başkasını hayallerine sığdırıyordun. Ben ise seni hayallerime sığdıramadım oyuzden hep cehenneme gitmek istedim, cehennemin dipsiz bir kuyu olduğunu söylediler bana seni ancak o dipsiz kuyulara sığdırabilirdim ben, gözlerini görmediğim kokunu hissetmediğim her gece kollarımda olmanı diledim aslında ama bunu sana söyleyemedim. A ölüm B ölüm, faydası yok bu şıkların, sensiz cenneti bile istemeyen bir insan için ölüm kurtuluş olmazdi çünkü.
Ama ben seni çok sevdim be, o kadar çok sevdim ki kendimden vazgeçtim senin için. İnsanlar kendileri için dua ederken ben inanmadığım bir varlıığa senin için dua ettim sırf senin iyiliğin için. Ben kendimle çelişir oldum bu gecenin en karanlık saatlerinde. Bir yanım seni benden bile daha çok sever ve değer verirken diğer yanım senden nefret ediyor, Benden bile daha kıymetli olduğunu düşünürken sana benden daha az değer veren insanlardan bahsetmen ruhuma oklar saplıyor ve çığlıklarım duyulmuyor çünkü ruhum acıyor, ruhumun çığlıklarını duymuyor kimse.. Sen bile..
Sol tarafım çok acıyor, nedenini biliyorum ama kabullenmek istemiyorum tıpkı beni kabullenmeyişin gibi tıpkı aklında başları varken beni düşünmeni istemediğim gibi…
Normal bir insan olmayı bende istiyorum.. akşam Onbir de yatıp sabah dokuzda kalmayı bende çok istiyorum.. ama olmuyor.. Sen uyuyorken seni izlemeyi istemek o kadar baskın bir istek ki içimde senin uyuduğun saatlerde uyuyamıyorum. Seni getiriyorum gözümün önüne, bakışlarını, gözlerini..
Senden artık hiçbir şey beklemiyorum çünkü vazgeçmeyi öğrettin bana, BAĞIMLILIKLARIMDAN !! SENDEN !! vazgeçmeyi öğrettin bana.. Benim göz yaşlarım ruhumun kanıdır.. ve bu aralar çok fazla yara açılsada kanıyamıyor.. Kendini durdurmak zorunda kalıyorum gözümden yaş akmasın diye, ne yapıyım yaaa ? sevmek zor, sevmesen de olmuyor, vazgeçemiyorsun..
Sırf sen üzülme diye senin farkında olmadan bana uyguladığın işkencelere o kadar çok dayandım ki bir süre sonra acısını hissetmez oldum. Çünkü alıştım..
Egonu tatmin et lan !! Bu gün de senin için yazıyorum.
ama şunu bilki hergün kendimi anlattığım ‘’Gece’’ler bile kıskanır oldu seni.
çok saçma lan, neden seni sevdim _? Neden bana acı çektireceğini bildiğim birini sevdim ??
Neden mantıkla kurduğum çümleler senin karşında anlamsızlaşıyor ? Neden senin gözlerine dakikalarda bakamıyorum ? neden beni sevdiğini söylemeni isteyemiyorum _? Neden seni unutmayı defalarca unutmaya çalıştığım halde unutamıyorum ? Çayını yudumlarken neden yüzüme bakmadın hiç _?
Ne olur gel artık ben kimseyi sevmedim senin gibi..
Anlayacaksın elbet beni bir gün.. hiçbir gün ümidimi kesmedim senden.
Sana hiç kırgın değilim, nedenini bilmiyorum amk ama sana kızmadım hiç.
Saat tam 01:58 ve kendimi her gece olduğu gibi sana odakladım, Lütfen anla beni yeni den özlemek istemiyorum seni, yeniden benim olmayan bir insanı benimmiş gibi kaybetme hissine kapılmak istemiyorum. Ne olur anla beni artık.. Anlamıyorsan bile yalan söyle bana, anlıyormuş gibi yap çünkü gerçeklere inanacak gücüm kalmadı, bana yalan söyle, senin yalanlarına bile inanmaya hazırım..
şu dünyada tek umudum kaldı, o da belki birgün herşey tersine döner ve ben senin isteğin olurum.
Çünkü seni her GECE anlattığım ‘’Gece’’ler bile kıskanır oldu seni..
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgiyi Anlatıyorum Ben, Seni anlatıyorum
RomanceKusura bakma TANRIM.. ''O''nu senden daha fazla seviyorum